Tuesday, November 14, 2006

Šmankote co se to tu děje...

V pondělí byl zvláštní den. Začínal jsem na devět a měl jsem jenom dvě hodiny. Jojo, jak já miluju 3rd cycle...:D Po škole jsem začal s úkoly a pak jsem zbytek času strávil nicneděláním až do oběda, po kterém jsem zašel do computer roomu napsat minulý příspěvek a vytisknout si něco do školy. Málem jsem se tam zapomněl a přišel jsem o pár minut později na Tutorial meeting, na kterém se ostatně nic přelomového nedělo. Potvrdilo se tam ale datum Tutorial dinner, která bude dneska. Po meetingu jsme měli Assembly, které po dlouhé době zahájil ředitel, ale nic moc pěkného nám neřekl. Zaprvé, na jedné UWC škole zemřel prvák, který přecházel přes cestu a zajelo ho auto. Docela se nás to dotklo, chudák kluk. Byla to tak trochu zřejmě jeho vina, že se asi zastavil uprostřed cesty a na někoho něco zařval, ale i tak... No a druhá zpráva byla ještě horší, daleko horší.
V poslední době přišly do školy asi čtyřem lidem výhružné dopisy s texty jako ZEMŘEŠ! a podobně... Brrr... hrůza. To jsem si vůbec nedokázal představit. A přišlo to čtyřem různým lidem ze školy, takže šance, že to dělá někdo mimo školu je docela malá, téměř žádná. Tak dobře nás neznají mimo naši komunitu, takže to udělal zřejmě někdo z nás. Ředitel řekl, že doufá, že je to jenom hodně špatný vtip a že se to nebude opakovat a pokud ano, tak zkontaktuje Carabinieri, což je policie. Docela nás to všechny šokovalo, jak je tohlensto možné... Jej...
Potom se na Assembly děli rozličné věci a všechno to zakončil úvod do AFRICAN AND MIDDLE EAST NATIONAL WEEK, který bude tento týden. Začali filmečkem, který natočili ve škole o lidech a jejích odpovědích na různé otázky ohledně Afriky. Nebylo to nic moc, jenom pár reakcí bylo fakt vtipných a měli problémy se zvukem, takže jsme jim ani nerozumněli. Daleko lepší byla druhá část, kdy si všichni sedli na lavičky před náma a začali dělat různé rytmy, to bylo dost dobré. Všechno to uzavřeli sborovým WELCOME TO THE AFRICAN AND MIDDLE EAST NATIONAL WEEK a šmitec.
Po Assembly následovalo rozšíření na College meeting, kde se hlavně řešily počítačové problémy a šetření vodou a elektřinou. Poté šli učitelé pryč a zůstali jsme tam jenom my, studenti. Řešilo se asi po 168. Disciplinary Comitee, což mě unudilo k smrti... Co furt na něm řeší, bylo, je a bude. Abych vás uvedl do obrazu, je to komise, která se sestaví když někdo hrubě porušil školní řád a tato komise potom ten přestupek hodnotí s tím, že mu buď jenom domluví nebo napíše dopis rodině a national comitee, které ho vybralo na UWC, nebo ho pošle na určitou dobu domů a v nejhorším případě vyhodí ze školy. Podle mě je to docela fér, ale zatím jsem žádné jednání nezažil, tak nemůžu posuzovat...
Po College meetingu jsem nešel do sboru, ale za svojí druhačkou, které bylo, jak jsem se dozvěděl, celý den špatně a nešla do školy. Vypadala docela v pohodě, řekla že jenom ráno zvracela, ale že už je v klidu. Tak jsme asi hodinu pokecali a vypili čaj, krása zase mluvit česky. Večer jsem pracoval do školy a šel jsem spát docela brzo, v jedenáct, protože na mě toho bylo nějak moc a byl jsem unavený, takže se žádná párty nekonala... snad příště

2 comments:

Anonymous said...

pokud vám tam nikdo nepobíhá se samopalem, tak je to ještě dobrý...

Jan Červenka said...

brashule: Njn, na samopaly na ty si dáváme pozor

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.