Saturday, November 18, 2006

African and Middle - Eastern National Week

Celý tminulý týden byl ve znamení Afriky a Blízkého východu. Měli totiž, stejně jako předtím asiaté a italové, svůj národní týden. Tentokrát se mi ale nepodařilo chodit na většinu akcí, které se konaly, protože jsem neměl čas. Prostě se tu toho děje tolik! Člověk se tu naučí vybírat si... Akorát vím, že se děly tyto věci: Poetry session, na kterou jsem namohl jít, protože jsem měl Tutorial dinner, Chill out session, na které byly masáže a podobné věci, Izraelský film a Taster Session, na kterou jsem, jako jedinou, šel.
Akce vypukla ve středu v Palazzine Dayroomu. Začala něco po osmé a musím číct, že se jim teda povedla. Bylo navařeno podobně jako na Italian week. Jídlo, kde se podíváš! Různé variace s rýží, pálivé omáčky, chleby, sladkosti... Tam jsem se trochu zdržel no... Hlavně u chalvy, ta byla výborná:D Mno... ale abyste neřekli, vyzkoušel jsem i různá jiná jídla, jako třeba rýži s velmi zvláštní a hodně pikantní omáčkou, to jsem vyvalil oči, když jsem to jedl. Ale dalo se:)
Během jídla hrála arabská hudba a až se všichni nasytili, tak se začalo i tančit. Některé arabky to tam docela rozjely, mi evropané jsme většinou jenom čučeli. Později jsem se sice zapojil, ale ne nadlouho, zas tak hodně mě to nebralo. Vrátil jsem se na rezidenci a dělal pak něco do školy.
V patek pak byla velka show, o které napíšu v příštím příspěvku, teď u sebe nemám fotky...

2 comments:

Anonymous said...

jojo! feferonky a kari! mazec kombinace! :D

Anonymous said...

se divim ze jenom kukadla:D!:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.