Thursday, November 02, 2006

Kdy já se zastavím...

Ten čas tak strašně letí... Už je čtvrtek a zítra jedu do Florencie!!
Dneska jsem měl italštinu, kde jsme dělali cvičení na předložky a které jsme si potom jako studenti mezi sebou vyměnili a opravili s tím, že učitelka se na to nedívala:) Měl jsem asi polovinu dobře, což není až zas tak špatné, protože to cvičení bylo fakt těžké.
Následovala Ekonomie, ve které jsme pracovali dál na poptávce a dodávce, docela sranda, ikdyž to tak nezní... Po ekonomii jsem měl volnou hodinu a potom byla fyzika, která byla jako vždy super, dozvěděli jsme se, že učitel má bratra dvojče a ten má rezavé vlasy! Ale jinak že moc skotů rezavé vlasy nemá, jak se většina lidí myslí...
Poslední hodina byla angličtina, ve které jsme dělali linking words. Docela se mi to líbilo, protože ta cvičení byla hodně dobrá a praktická, dozvěděl jsem se plno věcí. No a šmrnc té hodině dodalo učitelčino oznámení, že v pátek ve škole nebude:) A to potěší vždycky. Aspoň zítra nebudu mít Full block a budu mít volnou hodinum, to nikdy není k zahození.
Po škole jsem musel zařízovat rezervaci vstupenek do Florencie. V muzeích se totiž ve Florencii stojí obrovská fronta a proto se rozhodli, že zavedou rezervační systém. Tento nápad se jim hodně povedl... Zavolal jsem tam z kanceláře a snažil se to všechno zařídit. Slečna u telefonu ale měla plno velmi zajímavých otázek. Například, jaké národnosti jsou ti studenti. No tož co jí mám odpovědět.. Řekl jsem jí, že 19 studentů = 19 národností. A ticho. Asi to musela sežvýkat nebo co a nakonec z ní vypadlo, že nic o naší škole neví a že nám nemůže dát žádnou slevu. Jsem se tak trochu naštval a ona řekla, ať jí odfaxuju ten dopis. Tak jsem jí ho odfaxoval a poté co si promluvila s šéfem konečně uznala, že moje škola existuje a že nám dají slevu. Ale ne ledajakou... 100%!! Půjdeme do celkem čtyř nejslavnějších Florentských muzeí a bude to zdarma, což znamená ušetřených €60 a několik hodin čekání, takže jsem byl šťastný, že se to tak podařilo.
Hned potom jsem musel letět na sailing. Byl středně silný vítr a docela zima, tak jsme si všichni vzali neoprény: kalhoty, trička, rukavice a boty a šli jsme na věc. Poté co jsme zkompletovali lodě a vyjeli jsme na moře tak jsme tu výbavu docela ocenili... BYLA KOSAA! Na moři, ve větru a v chladných podmínkách je to fakt záhul. Navíc loď plula dost rychle, řekl bych tak maximální pohodovou rychlostí. Nepřevrátili jsme se ani jednou, ale párkrát jsme měli namále. Zato jsme ale fičeli ostošest! Semtam jsem měl i pocit, že až trochu moc rychle. Plul jsem s Veronikou ze Slovenska, která si to vyloženě užívala:) Já taky, ale semtam... mno... Sranda musí být:)
Po sailingu jsem šel na mítink se Silvií z Itálie. Budeme spolu dělat jeden skeč na EE show. Neřeknu jaký, ať je to pro vás taky překvápko:D EE show bude příští pátek, docela drsné, nemám pocit, že je to totiž v pokročilém stádiu... Ještě navíc když je teď dlouhý víkend a většina školy někam prchá a na EE show nebude mít ani pomyšlení. Ale uvidíme.
No... už jsem po večeři a na zítřek si musím konečně připravit tu World literature. Držte palce!

Další příspěvek bude nevím kdy... Budu totiž ve Florencii... Budu se ale snažit napsal od Stefana! Tak bedlivě sledujte blog...

11 comments:

Anonymous said...

tak to ti držím palce ať ti ta Florencie vyjde! měj se.

Anonymous said...

hodne stesti :) Hej tomu bys neveril mame zimu.... bilou..... uz nasnezilo :-! to je hnus za chvili z toho zas bude sracka jak to vzdycky byva :D

Anonymous said...

TAk vy máte sailing? Tady máme nasněžíno a z CD se line Lenonovo "So this is Christmas..."

Anonymous said...

No a ja to doplním dneska tím že už tu mame ty kubykovy sračky jak řikall....hnuuuuuuus ten déšť mě fakt štve....to si člověk koupi novou zimni bundu a zas je teplo =oD
Doufam že se máš v te florencii sqele...těšim se až si počtu co se tam dělo....to bude přispěvek..zas budu čist 14 dni=o)
Jinak mame přisti tyden dalši vystoupeni....a hadej kde?? na tve oblibene banske=oD ..to zas bude
JO a pry přijedeš 9.???? supeeeer už se těšiiiim...teda pokud to neni mylne info.
Jinak se vždycky po čteni tvych štastnych a zabavnych zažitku ze ŠKOLY citim uplně na dně..... hodiny si uživas...tady většina lidi nevi co se ve vyučovani bere a řic o něčem že sme brali velice zajimavou věc...nevim no...mas na všechno zvlastni pohled bereš to pozitivne že se dovidas nove veci..a to se mi libi=o) ....asi budeš nadosrmti muj vzor=oD

měj se zatim...zdravim kolemběžce na orienťaku!!!!! =oD

Anonymous said...

Tak jsem si až dodatečně uvědomil, že máš docela dost dobré nadpisy těch svých příspěvků. Jak dlouho nad nimi uvažuješ?

Anonymous said...

Je to krajně podezřelé na nic si nestěžuješ nezdá se ti to divné já bych zrovna teď školu nejradši podminovala nebo do ní hodila C4 fakt brutál nic se nedá stíhat všichni toho maj plné kecky a já nejvíc nečekaně že???????????

Jan Červenka said...

kubyk: presne tak... tady ale zase vubec nesnezi, tak si vyber co je lepsi... btw, nezapomen, ze te pres zimu naucim lyzovat:)

Jan Červenka said...

larry: jj, jeste porad

Jan Červenka said...

ivulina: tyjo na Banske jo?? To jste teda postoupili:) Mam takovy pocit, ze to budes cist i vic nez 14 dnu... bohuzel.. pri tve rychlosti...:D devateho neni mylne info... taky se tesim:) a ja tvuj vzor? TEDA:) Ale plati... ted uvazuju, jestli si mam vzit tebe jako svuj celozivotni vzor... hmm... co odpovedet:D V nekterych aspektech...:) Treba tvoje svetle chvilky:)

Jan Červenka said...

larry: Moc dlouho ne... bud me napadne do deseti sekund anebo tam hodim nejaky normalni

Jan Červenka said...

macek: :D:D jej tak to je mi te lito... fakt... :(:( ale snaz se to prezit... Jak prijedu, tak na jeden den zajdu s vama do skoly:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.