Thursday, November 23, 2006

EE show

Tak vám tu, se spožděním, ale přece, dávám příspěvek o EE show - show, kterou připravují prváci pro druháky v době, kdy už veškeré starosti a stres okolo Extended Essay pominuly. Konala se v pátek 10.11. a začala stejně jako ostatní show, v osm hodin.
Tématem show byly Guinnessovy rekordy a jelikož byla o EE, tak jsme název přetransformovali Guinneess show. Tomu taky odpovídaly převleky, které vám hodím zas na konec příspěvku.
Začali jsme tanečním číslem Salmy z USA (původ z Indie) a Sumiko z Japonska. Snažili se navázat na tradici Margherity a Marca a povedlo se to tak napůl. Bylo to pěkné, ale něco tomu chybělo... Těžko říct. Prostě z toho člověk neměl pocit vyjímečnosti.

Druhým číslem bylo Song mendley od Boryany z Bulharska. Zpívala s ní ještě Nkechi z Afriky a Wanjie ze Singapuru. Zpívali na I will survive a ještě dvě další písničky, které si nepamatuju. Všechny ale měly pozměněný text tak, aby odpovídal problematice s EE. Nevím proč, ale rozhodli se nepoužít mikrofon, takže hudba musela být hodně potichu, aby je bylo slyšet. Docela promarněná šance, řekl bych. Lidi, kteří seděli vzadu jim nerozumněli.
tyjo, že ji ty nohy unesou....
Po tomhle číslu už přišla na řadu moje scénka, kterou si můžete stáhnout z odkazu v pravém panelu. Jak jsem říkal, všem se strašně líbila a mnozí ji označili jako nejlepší scénku z celé show. Nevím no... je to možné... Silvia je skvělá herečka a zahrála to na jedničku. Já jsem jí tak trochu sekundoval no... Ale zase jsem to celé vymyslel, tak co:P A co se mi na tom líbilo nejvíc bylo to, že to byla minimálně z 30% improvizace, což se o jiných číslech říct nedalo. Já a Silvie jsme si to užili a publikum taky a vo to tu de, no ni? A pro ty, kteří jsou líní stahovat, tu dám dvě fotky:

Po našem čísle následovala scénka EE as a monster, která byla postavená na bázi líných studentů, kteří si počád vymýšleli výmluvy proč se EE nevěnují, až se EE tak trochu naštvala... Nejlepší na této scénce byl jednoznačně Axel ze Švédska, který EE skvěle zahrál a měl skvělý make-up. Dobrý byl taky Slaviša z Bosny a Hercegoviny, který dělal EE poskoka:

Následovala soutěž, bez které by se většina lidí obešla... A to soutěž, která měla hodně co dočinění s Guinnessem... Bylo několik disciplín, na kterou se vždy vybral jeden zástupce prváků, jeden zástupce druháků a nakonec jeden učitel: První disciplína byla v tom, kdo dokáže nejrychleji oloupat jablko bez toho, aniž by se kůrka (kurňa, říká se tomu u jablek taky kůrka? Tak nějak ten pobyt v Itálii dává mojí češtině zabrat...) přetrhla:
Úplně vpravo sedí Anne Ginestier, která je manželka učitele matematiky a je strašně milá. S tou jsem spolupracoval během Bazaru oblečení a je strašně skvělá, původem z USA.
Další disciplína byla v tom, kdo zazpívá nejvyšší tón, předposlední v tom, kdo nejrychleji vypije litr vody. To už trochu přihořívalo a říkal jsem si, že to není tak úplně to pravé ořechové. No a poslední disciplína vyrazila většině lidí dech: soutěžilo se v tom, kdo sní nejrychleji dvě porce pasty s rajčatovou omáčkou. No... docela hnus... To si mohli odpustit. Probíhalo to asi takhle:
A to je ta nejmírnější fotka, mám i hodně horší. Takže si asi dokážete představit, jak to vypadalo z hlediště... Mno...
Na odlehčení následovala písnička v podání dvou italů: Andrea (v Itálii chlapecké jméno) a Franceska ji sice zazpívali hodně špatně, ale bylo to strašně milé, moc se snažili a slušelo jim to. Byla v tom atmosféra.
A aby se publikum nenudilo, následovala taneční sekvence a la 80. léta. Z toho jsem nemohl. Bylo to skvělé! Kostýmy neměly chybu a hudba byla úplně drsná! Akorát mě trochu překvapil Slaviša, který mi po celé show řekl, že si půjčil moje taneční boty. Tak dobrý no... Celkově si ten den všeci nějak začali půjčovat moje věci, docela jsem čuměl:) Ale tak co:) Tak tady máte ty jejich kostýmy!



Po taneční sekvenci následovalo něco, co na show zrovna moc nemusím. Striptýz. Je na téměř každé show a už mě to tak trochu nudí. No nevím mno... Aspoň jedna věc na něm byla zajímavá: Lidi přišli na pódium pod dekou, kterou odhodili a rovnou byli jenom ve spodním prádle, takže striptýz spočíval v oblékání a ne svlékání. Aspoň to no... Ale abyste neřekli, že jsem jak starej dědek, tak vám tu hodím pár fotek:


Předposlední číslo bylo od Sumiko, která ho už dělala i doma. Skupina lidí dělala dohromady různe seskupení, jeden na druhém, třetí na čtvrtém a čtvrtý na prvním... Vypadalo to moc pěkně!

Samotná show byla zakončena tak, že na pódium postupně po osmi nastoupili všichni prváci, kteří měli na zádech napsané jméno svého EE frienda a tím se druháci dozvěděli, kdo že to ten jejich EE friend byl a potom se k nám, takže jsme na pódiu byli jako sardinky.
Po show se servíroval dort, který byl moc dobrý a bylo na něm napsané Good luck, 2nd years! Mňam, dobrý byl:D


Po show samotné jsem si s mojí EE friend, Margheritou zašel pokecat do Duinského přístavu a bylo to moc pěkné. Supr pokec, poděkovala mi za veškerou péči a tak. Celkově jsme si vyměnili snad 40 dopisů! A koupil jsem ji i kytku a jiné maličkosti, takže se mnou byla spokojená:)

No a jak jsem slíbil, dávám tu i převleky, které se taky museli řídit tématem show a pro každého člověka je určili prváci:
Prsa jako Pamela Adreson v podání Nika z USA. No Pamela by teda závistí bledla. A přitom je to tak levné v porovnání se silikony! Obyčejné volejbalové míče!
Skupinové foto. Vím převlek od Larissy z Kanady (vlevo): Největší tampon; a od Yilu z USA, původem z Číny (vpravo), který byl jako největší sněhová koule
Mike. Sice bez převleku, ale zato s výrazem divadelního kritika...:) Nebojte se, semtam je s ním i sranda:D
Kdovíco:D
No a na závěr znovu Pamela s Eladem z USA, který byl převlečený za holku, nevím už ale, jaký kostým.


Dost bylo keců!

6 comments:

Anonymous said...

Ta Silvia je pomocnice? Co tam dělaji pomocnici? Jde vidět že dělala něco do herectví no.... Pochopila sem to až na podruhe, protože napoprve se na to kukala cela naše rodinka!!!!!!!(takže tu nebylo moc ticho) a jenom na kousek protože sem pak nekam sla=o)

Anonymous said...

Honizkuuu jste jednicky :)... zahrali jste to sqele oba dva :)... uz se tesim jak prijedes.... jak jedes domu? v kolik prijedes na uan?? urco prijedu :) uz se na tebe nemuzu dockat.... budu co nejvic s tebou :)... at si nasbiram na ten pulrok nebo jak dlouho to bude ;)... Honziku uz jenom 2 tydny a ses doma :) zajdem na billi at se ukaze kdo tu formu ztratil vic :D a na nejaky trenal se musis prijit podivat... a besidka :)... mno to bude neco :) a chtel si jet na tu chatu.... uvidim.... ale nej by to bylo tam jet na silvestra ... vetsi banda... ale to by ted zalezelo koho by rodice pustili :)... to se jeste domluvime.. zatim nic noveho... holky nic.... skola radsi taky nic :D.... zatim cia honzo... :* :D

Jan Červenka said...

ivulina: No ona je tu vlastne zamestnana, ale na dobu urcitoua asi odejde v kvetnu...:( a to se divim, ze se na to divala cela tvoje rodinka, prekvapko docela:D

Jan Červenka said...

kubyk: diik:D no toz snazili jsme se:) na uan prijedu 9.12. v 11:15 dopoledne:) Uz bych si mel pomalu smazit rizky:D To jsem rad, ze budem spolu:D co se tyce bili... bych rekl, ze jsem tak trochu z formy... anebo mozna ne, mozna jsem jenom potreboval pauzu:D Kazdopadne jsem tu na neho nesahl ani jednou:D A na treninky chci normalne chodit! Teda jestli budu mit cas... S kym tanci kamca? No a besidka je prvni na listu veci, co musim udelat. Kazdopadne. Nemuzu se ji dockat. A s tou chatou se uvidi... Snad by to slo. Zalezi na tom, kolik vas pojede a kdy budete mit cas. A silvestr by nebyl marny no... Holky nic? Skola nic? Sikovny chlapec:D:D paa:*

Anonymous said...

:D....oka 9 v 11 jsem tam jako na koni... kvuli tobe vstanu o vikendu driv :D... ja na billi taky nesahl od toho co si odjel... :) a ten silvestr by byl good.... ale bez chlastu nikam nejedu :D:D:D ne sranda.... ja pujdu spat 00:01 :D:D ne to asi ne... :D no jo ja jsem vlastne od 1.1. zodpovedny :X :D

Jan Červenka said...

kubyk: nj vlastně:) to je ten novy zakon co:D tak to nevim nevim:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.