Tuesday, November 28, 2006

80s párty

V sobotu jsem organizoval na škole 80s párty, tedy s taneční hudbou 80. let. Docela dlouho jsem sbíral všechny songy, vlastně mě k tomu nakopla večeře, kterou jsem měl týden před párty s Mallikou, Shashankem, Yilu, Nidhi a Slavišou, kde jsme poslouchali hudbu a Slaviša pouštěl plno hitů právě z této doby. Některé písničky jsem si zkopíroval a pak jsem naverboval bráchu (zdravím a děkuju), který poslal taky písničky. Některé jsem použiol, některé ne, protože jsem hledal jenom disco songy. Nakonec jsem to všecko dal dohromady a vznikl z toho playlist asi 50 skladeb, z nihž minimálně 35 byly tutové hity. Celkem songy trvaly přes čtyři a půl hodiny, takže jsem jich měl víc než dost.
V sobotu před večeří jsem si vzal klíče od Social centra. Je to středně velká místost, která je připojena k rezidenci Ples a letos z ní udělali právě social centre pro různé události, které studenti organizují.
Během vybírání jídla jsem o tom řekl Mensa ladies a pozval jsem je tam. Máme totiž dost cool kuchařky, se kterýmy je sranda a jsou strašně příjemné a čas od času se objeví na nějakých školních akcích, tak jsem si řekl, že by bylo pěkné, kdybych je pozval.
O půl deváté jsem šel všechno připravit = přinesl jsem reprobedny ze školy spolu s mixážním pultem a laptopem od Shashanka, který byl ochoten zapůjčit svoji mašinu pro párty:)
Párty měla začít v devět, ale nikdo nepřicházel... Tak jsem nechal hudbu hrát a čekal jsem. Semtam se někdo objevil ale pak zas odešel, že tam nikdo není a že přijde později. Asi o půl desáté přišly mensa ladies a ty naštěstí zůstaly a tak jsme si v italštině povídali. Pak na chvilku odešli koupit mi kolu:) jsem čuměl:D A pak jsme si dělali asi 15 minut srandu, že jak někdo přijde, tak ho nepustíme ven. Před desátou ale odešly, že už je pozdě. Kdyby tak zůstaly o trochu déle!
V deset se začali totiž objevovat první skupinky a za chvilku se pařba rozjela naplno. Bylo to skvělé! Plno lidí přišlo v kostýmech a pařili co se dalo! Hudba super, lidi super... Dokonce na chvilku přišla i moje učitelka matematiky a dost to rozjela:)
Celou srandu jsem ukončil něco před půlnocí, protože lidi začali odcházet a řekl jsem si, že je lepší skončit, když je to ještě dobré, než pouštět hudbu donekonečna jenom pro pár lidí... No ni?
S úklidem samo žádný chlap nepomohl, nakonec mi pomohla aspoň Anika a tu jsem musel přemlouvat hodně dlouho, aby nenesla ten těžký reprák. Ono je to totiž docela logické, že těžké věci nosí chlapi, ale ona začala pindat něco o ženských právech a že jsou rovnocenné čico a to situaci trochu zkomplikovalo:) Nakonec se to ale všechno nějak vyřešilo a pak jsme se i dívali spolu s jinými lidmi na film. Do postele jsem se dostal asi ve tři ráno:D

No a dám vám tu i pár fotek!
Larissa z USA, která byla super, na párty přišla jako jedna z prvních (teda z těch co přišli po desáté)
Zleva Lea z USA, Mateo z Itálie a zase Larissa

Ve středu Erga z Izraele, která je music scolar a skvěle hraje na klavír.
Vlevo Stasia z Ukrajiny, která byla podle mě nejlepší, pařila nehorázně. Ale ne jak všeci ostatní, že jsme hýbali čím se dalo, měla takový skvělý trochu nonšalantní styl, prostě skvělá! Vpravo Salma z USA, která byla taky dobrá, pořádně se odvázala
Kaisa z Finska
Andrea z Brazílie
Nora, nevím odkud, myslím že z Evropy
znovu Stasia
Mateo a Valeria, oba z Itálie


Učitelka matematiky s Mateem
hmm no.. toho znáte:D Pařil jsem s ostatními, nebyl jsem jenom u laptopu. Vždycky jsem si ohlídal, která písnička bude jako další a šel jsem na parket... Lidi říkali, že jsem byl dobrý, ale tak nevím no... Dělal jsem prostě šílené pohyby, to mi jde:D

8 comments:

Anonymous said...

suuuupr!!!! dobre hadry :) !!! se divim ze to tak rychle stihli vytvorit a vymyslet:D fakt suuupr!

Anonymous said...

:D :D :D :D :D :D :D sekne ti to.....................a jestli teda za tebou kubik v lete pojede, jedu taky:D

Anonymous said...

Sem rád, že se pařba povedla! Šak mě to taky stálo přetáhnutý limit DOWN i UP! :D

Anonymous said...

Tož jsem se dlouho neozval, to ale neznamená, žebych pravidelně nečetl. Nevím, zda jsem psal, že byl dědeček na kurzu. A včera mi hlásil, že už přečetl všechny tvoje příspěvky (od počátku).

Jan Červenka said...

klarka: Dik... taky se divim, kde to sehnali, ale asi maji zasoby:D Sak taky prisli o hodinu pozdeji:)

Jan Červenka said...

ivulina: DIK:D no, ale nevim, jak jste na tom s prazdninami... max. v kvetnu, jak je volno... nebo velikonoce:) Musite to nejak vymyslet:*

Jan Červenka said...

brashule: Njn, chudaci na fifejdach:D a dik:)

Jan Červenka said...

larry: O dedovi a kurzu vim, ale to, ze si precetl vsechno se spozdenim teda obdivuju... To bych asi nezvladl, je toho plno:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.