Sunday, September 24, 2006

Zas koncert

Tak dneska byl zas koncert sboru. Tentokrat jsem ale musel vstavat v devet hodin, bo jsme to meli dopoledne. Zpivali jsme na srazu nejakych silencu (nebo se jmenujou filologove? Ono to vyjde nastejno...) v Monfalcone. Musel jsem si oblect cely oblek, protoze to byla oficialni akce. Vseci mi ho ale chvalili:) Prijeli jsme tam asi o pul jedenacte a v jedenact to zacalo. Zpivali jsme hned na zacatku dve pisne, jejich hymnu a pak Siyahamba. Lidi tleskali a sli jsme si sednout a hned jak jsme si sedli, tak prisla s mikraku nejaka zenska oblecena v kroji, ktery byl na ceske pomery velmi chudy, a zacala uvadet jakehosik recnika. Mno... V patek jsem poslouchal italstinu a dneska jsem poslouchal pro zmenu nejaky sileny dialekt italstiny, kterym tam vsichni mluvili. Celkem tech recniku bylo asi 5 a recnili asi hodinu. O cem furt povidali? Nevim, ale podezrivam je z toho, ze se opakovali... Ze rikali furt dokolecka, ze ten zvlastni dialekt by se mel zachovat blablabla. Pak jsme asi po hodine zazpivali dalsi dve pisnicky a sli jsme si zase sednout. Selka vycitila prilezitost a rychle uvedla dalsiho recnika, uz tretiho zastupce nejake univerzity, ktery toho mel tolik na srdci... Mno... dalsich 7 recniku, hodina v trapu... Nacez jsme si odbekali posledni dve pisnicky a bylo. Potom jsme meli jit na obed.
Organizatorka nas prvni vedla k nejake restauraci, ale nejak to zkrachovalo a tak jsme se vydali za vsemi ostatnimi (asi 200 lidi) do jakesi budovy, kde bylo plno stolu a plno lidi, kteri cekali na jidlo. Tak jsme se k nim pridali a sedli si. Trvalo asi pul hodiny, nez nam prinesli takovou malou rybku jako predkrm. Clovek dvakrat kousl a uz byl prazdny talir. Museli jsme cekat dalsi pul hodiny na rybi polivku... Na byla docela dobra... Dalsi pulhodina cekani=rybi maso, docela dobre... dalsi pulhodina=zakusek... No... vratili jsme se zpatky v pet. Bolela me hlava a tak jsem si sel lehnout a vzbudil jsem se az na veceri.
Ted jsem si pucil laptop (kdyz reknu notebook tak na me vseci civi, co ze to vlastne chci..) a pisu tenhle prispevek a je mi nejak divne. Hlava uz me neboli ale... Podezrivam ty jejich ryby. Na jeden den jich bylo asi moc.

5 comments:

Anonymous said...

Tak jsem ti dnes chtel poslat mail, misto toho uz ale nekolik hodin ctu stránky UWC a UWCAD. A je to docela zajimave.
Precetl jsem si, ze prvni UWC (of the Atlantic) vznikl tak, ze jisty Antonin Besse daroval hnuti hrad. UWCAD sice nema hrad (i kdyz je Foresteria od hradu, co by kamenem dohodil), presto mi pripomina skolu z Harryho Pottera, ve ktere studenti take krome Vanoc a prazdnin byli cely rok a take byli z ruznych zemi. Navic jsou hlavni postavy knihy ted take v predposlednim rocniku skoly.

Anonymous said...

no jak řekneš, že chceš notebook, tak ti cpou do ruky zápisník, že? :D

Jan Červenka said...

larry: urcita podobnost tam je no... UWCAD je taky ale docela stara, mam pocit, ze je druha nejstarsi z celeho hnuti - pristi rok slavim 25 roku zalozeni. A co navic, puvodne mela byt taky v hradu, v duinskem New Castle. Nakonec z toho ale seslo a asi je to tak i dobre. Je to lepsi takhle, nez byt zavreny v hradu... Ale urcitou romantiku by to melo...

Jan Červenka said...

brashule: ne, tak civi jak tele na nove vrata... ani zapisnik nedaji:D

Anonymous said...

to jste zpivali Siyahamba od Black Uganda Choir???? Jo a taky ti mam vyridit, kde je nejake CD od Denisy Pokryvkove, nebo spis ktere ti pujcila, protoze ono asi bylo od te tvoji ( byvale ) tridni prof. Dudove. No a ona chce vedet, jestli to mas doma, a jestli jo, tak mi prosimte popis kde, at ji to kdyztak muzu vratit. Tak mi prosim napis, kde to je, cau Hanka

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.