Monday, September 11, 2006

KOMENTARE

Vazeni navstevnici meho blogu. Ze vsech stran se dozvidam, jak se vam to vsecko dobre cte a tak dal... Prosim, kdyz si ctete muj blog, za coz jsem hodne vdecny, dejte mi k nemu KOMENTAR tak abych vedel, kdo si to vsechno cte, koho to zajima. Je to jednoduche! Hned za koncem clanku najdete napis X Comments (cislo x necht je prirozene - zdravim p. prof. Vlckovou:-). Na ten napis kliknete a objevi se vam komentare uzivatelu. v prave casti okna mate ale moznost zanechat svuj komentar! A az napisete text, tak zkuste v poli Choose identity vybrat moznost Other a napsat do ni sve jmeno... At mi tu potom nepisou sami anonymove. DEKUJI A PREJI PRIJEMNE CTENI!

3 comments:

Anonymous said...

cau honzo ozvi se mi tez nekdy Ja Hanka Palkova

Anonymous said...

Čauki Honzíku!!!!!! Musím podotknout žes mě fakt dojal tím cos o mě napsal takže kdybys tady teď seděl viděl bys že mám slzy v očích:))))))))) Jo na anglinu sedím s Radimem a na fráninu sama ale to neva mimochodem v anglině mi fakt chybíš parťáku!!!!!!!! a řekl už ti někdo že na anglinu máme geringerku????? Mimochodem píšu ti jen proto že ostatní burani z naší třídy zrovna v nějaké řiti cyklují a já s pár vyvolenými anticyklisty sedím jak hňup na kompech a jako ještě větší hňup ti todlencto píšu už podruhé NEČEKANĚ!!! Jo možná se někdy přemůžu a napíšu ti dopis doufám že mě to nezruinuje mám pro tebe dárek k vánocům ale neřeknu ti co to je POKAŽDE když se na to podíváš si na mě vzpomeneš Zatím papapa náš italku někdy se znova ozvu!!!!!!!!!:-)))))) Tvoje Verunka

Jan Červenka said...

ahoj verun: dekuju moc za prispevek, jsem rad, ze ses ozvala!! Ty jsi anticyklista? Teda, ostudo...:-) Geringerova na anglictinu to je dobre ne? Dopis urcite posli, budu se moc tesit! A na ten darek taky! Netusim, co by to mohlo byt... papa

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.