Tuesday, September 26, 2006

Asian fair

Dneska se ve skole nic zvlastniho nedelo. Proste jsme se jenom ucili. Odpoledne jsem mel maly uvod do meho Social service, zacne to pristi tyden. Budu navstevovat starsi lidi v institucich v Sistiane a budu tam jezdit s moji Personal tutorkou autem, coz je docela luxus. Ale asi s nama nebude jezdit vzdycky, takze v tom pripade budu muset vyuzit autobusu. Listky skola plati.
Pak jsem mel hodinu "klaviru". Pote co jsem prisel mi ale ucitel rekl, ze pote, co me slysel zpivat ve sboru si me chce poslechnout. A tak jsem misto hrani na klavir zpival:-) Vytahoval ruzne noty, jazz, pop, opera(!):-) a rikal, ze je to dobre, ze muzeme stridat hodiny klaviru s hodinami zpevu... No, byl jsem trochu v soku:D:D Behem toho bylo v Lecture room promitani filmu z Bollywoodu. To mohlo byt zajimave... Budu muset najit toho, kdo ten film ma, a pujcit si ho... Sranda musi byt.
Po zpevu jsem si sel na hodinu lehnout a pak jsem sel na veceri, po ktere nasledoval Asian fair v ramci Asian weeku. Bylo celkem 7 workshopu.
V prvnim se varil caj a rikalo se o ritualech jeho piti. Rikala to nase dirigentka sboru, druhacka z Singapuru.
Hrnicky
Vanessa, nase dirigentka, ze Singapuru

Na druhem stanovisti delala Nidhi (druhacka z Indie) a Salma(prvacka z USA, puvodem z Indie) prave tetovani henou. Neobtiskly nam jenom nejake tetovani jak ze zvykacky, ale poctive kreslily. NAADHERA!!! Ale byla tam obrovska fronta:-)
Nidhi pri kresleni
Moje ruka a ruka od Pauly ze Spanelska (hadejte ci je ci...)
Ja:-) co dodat
Tetovani prvacky ze Slovenska

Treti stanoviste bylo psani nasich jmen Kaligrafii - Cinske znaky. Delala to Viviana z Hong Kongu a Mike, tomu to ale moc neslo, nemel to tak pekne:-P Ja mam od Viviany a hned se mi moje jmeno libi:D

Ctvrte stanoviste bylo vesteni budoucnosti nejakou hodne zahadnou tezko popsatelnou metodou. A svoji vestbu vam nereknu:-P

Pate stanoviste bylo hrani na er-hu = cinske housle. Fotku tu mozna dam zitra. Docela mi to ale slo! I Mike(ktery na to umi hrat) me pochvalil! Holt, hral jsem ve skolce na normalni housle, tak to se musi poznat, no ni?

Seste stanoviste bylo Origami. Udelal jsem z nejakeho ptaka, asi labut ci co... A kdyz se zataha za ocas tak ma mavat kridly. Ta moje je chudera ale nejaka postizena a nic se ji nehybe. Ale vypada pekne!! (nesmejte se....)

Sedme stanoviste bylo delani Sushi. To jedine jsem nestihl a mozna jsem i tak trochu rad. Kdo vi, co to je. Vypadalo to tak vselijak. Mozna priste...

Po Asian fair byla jeste jedna akce: Asijska poezie. Bylo to v Lecture roomu, kde na promitali preklady ruznych basni, z Singapuru, Indonesie, Hong Kongu, Japonska, Ciny, Afganistanu, Indie a Mongolska. Kazdou tu basen prisel zarecitovat nekdo z daneho statu. Nejlepsi byly dve basne: Jedna z Indonesie. Holka, co ji recitovala, to fakt prozivala a byl to zazitek. A druha byla basen z Ciny. Prisly dve cinanky, Ying a Flora, a recitovaly basen ve dvou jazycich naraz: Mandarine(oficialni dialekt Ciny) a Cantonese(dialek oblasti Cantonese, do ktere patri mimojine i Hong Kong) Byl mezi nimi docela rozdil, byla to sranda. Chvilku mluvila Jing Mandarine a pak Flora Cantonese. Fakt zajimave. Potom nasledovaly tri skladby. Dve hral kluk z Mongolska na housle za doprovodu cinanky hrajici na klavir, ty byly moc pekne, ten kluk na ty housle fakt umi. A posledni hral kluk z Mongolska na cello, to bylo taky moc pekne.

Ted vam jeste poslu fotky kostymu, ve kterych tady lidi z Asie chodi. (popisky zleva)
Viviana (druhacka, Hong Kong) a Sumiko (prvacka, Japonsko) - obe v moji tutorial skupine
Kdosyk(nepamatuju si jmeno) a muj spolubydlici Mike z Hong Kongu
Nidhi(druhacka, Indie, ano, ta co delala Henove tetovani), Vanessa(druhacka, Cina, delala s cajem) a Ying(druhacka, Hong Kong, music scholar - hraje na cello)
Salma(prvacka, USA, puvodem z Indie)
Suleiman(prvak, Afganistan, mame spolu hodinu italstiny a social service)
Anastasia(prvacka, Indonesie)

11 comments:

Anonymous said...

Jak dlouho ta henna vydrží?
A propos (překlad: btw) s fotkami ma ten prispevek docela stavu.

Jan Červenka said...

larry: to hnede se oloupe a na kuzi zustane jenom takova rezava barva a ta ma vydrzet asi tyden. Je to moc pekne! A propos, a propos neni treba prekladat.... A dekuju za pochvalu

Anonymous said...

A propos jsem neprekladal pro tebe, jen jsem se chtel pochlubit, jak jsem in. Ze vim, co to je btw.

Anonymous said...

Psani komentaru k tvemu blogu ma neblahe ucinky. Ted jsem musel prepisovat cely odstavec skript, protoze jsem psal bez hacku a carek.
Jeste ze nemusim prepinat mezi QWERTZ a QWERTY.

Anonymous said...

Skvele fotky a krasne kroje. Uz ti zacinam vysivat moravsky kroj na pristi rok...

Anonymous said...

!!!Zdarec!!!
Promin za tu stručnost minule ale už se mi chtělo myslim moc spinkat:D
Hezké fotky....uplně nevěřim tomu že máš kolem sebe tolik různých lidi... Ta kerka je taky pěkna...jo a tak se mi zdá že ses i trochu opalil nééééé???=oD
U tvého odstavečku o retardikovi ptačkovi ktereho si vytvořil,sem se i přes zakaz, strašně nasmala:D....trochu mi to připomělo že sem si v Anglii koupila plyšovou žirafu jenom proto, že se na mě z toho regalu smutně divala a protože měla křivě ušite oko...tak mi ji bylo lito no,...*smajlik v rozpacich*
Jo a taky čekám na den, kdy na tomhle blogu končim.....jelikož sem si "četla" blog tve druhačky...a on je tak trochu psany anglicky!!!!!!!!!!!!!!...Doufam že nemíniš change language!!!!!!!!
Jako je to tvoje věc ale pak nějak nečekej moje reakce a komentaře =oD
Asi si ty stranky napišu do čtenařskeho deniku.....čte se to hezky a je to jak nejaky přibeh=o) Snad paní učitelce nebude vadit když ode mně dostane tlusty sešit v tvrdych deskach a v tom jenom jedna webova adresa =oD
Hej Honzo končim....jdu hajat....zítra naštěsti volno..HEČ....ty tam svateho vaclava asi neslaviš =oD no jenom si užij tvuj 12 den tydne nebo jak to tam mate...papapapap :-*

Anonymous said...

HEEJ! DOOST GOOD!! pekny napad (chvalim uwc) a pri te labuti jsem se musel smat, sorry... lol

Jan Červenka said...

Ivulililinka: To je v pohode... Myslim, ze drzis rekord za nejdelsi komentar, chvalim!! Hej, ze bych se opalil? Toz slunim se tu kazdy den aspon 4 hodiny tak to musi jit videt ne:D:D Hej, s tou zirafou je to fakt dost podobne. Ale ta moje labut vypada stejne jako odevsech, akorat se nehybe. Toz muzu za to? Zmenit language zatim nehodlam. Ale casem mozna budu chtit napsat i neco lidem odsud, tak tem to budu muset napsat anglicky. Ale vam budu psat cesky, neboooj:-* Co se tyce ctenarskeho deniku: Proc mam takovy divny pocit, ze tady na blogu jsi precetla vice pismenek nez za cely zivot v ctenarskem deniku? Ha? nevim nevim:D

Jan Červenka said...

brashule: No jo no... je to takove vtipne:D:D

Jan Červenka said...

alimama: Ono by to asi nebylo spatne, sehnat nejaky kroj na pristi rok mno...

Jan Červenka said...

larry: Jak jsem rikal, prispevky muzete klidne psat s hacky a carky! A odstavce skript je mi lito:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.