Monday, September 18, 2006

Day 6, Cycle 1

Tak dneska to bylo dost huste... Mel jsem full block - pet hodin - fyzika, health watch, world literature, anglictina a matematika. Ve World Literature jsme meli takovy uvod co vsechno budeme letos brat. A vite co? Vsichni, co maji World lit. (tzn. vsichni, kteri maji self-taught matersky jazyk) musi cist, mimojine, FRANZE KAFKU! Je to uplne skvely pocit, ze cesky autor (trebaze psal nemecky) ma uznani i za hranicemi! Konkretne se bude cist Premena, to bude zajimave... Jsem zvedavy, jak se bude holce ze Zapadni Sahary (hledejte na severovychode Afriky) nebo z Chorvatska libit styl Franze K. Ono je to docela jedno, jak jsem postupem casu zjistil, cesi jsou tu vseobecne povazovani jako nejsilenejsi narod. A verte mi, ze nedelam nic pro to, abych toto tvrzeni vyvratil:-)
V matematice jsme brali logaritmy a vite co? V Anglii ani v JAR se to decka neucili! Funny! Takova banalita:-D tak jsme si z nich my, z Evropy, delali tak trosku srandu:-P
Jelikoz je dneska pondeli, tak jsem mel mel tutorial meeting se svoji tutorkou a vite co? Zitra mame tutorial dinner u ni doma! Varit bude holka z Chile a holka z Francie! To budou uplne hody, nemuzu se dockat!! Pak jsme meli assembly, kde se sesla cela skola a ucitele rikali dulezite veci ohledne chodu skoly. Ja jsem se zapojil do Bazaru obleceni (psal jsem o tom? Prodavalo se obleceni 1 kus = 1 euro a vydelali jsme pres 250 euro, coz je obrovsky uspech) a pripravuje se nova kolekce, ktera bude v listopadu a jsem jeden z hlavnich organizatoru, tak se to musi vsecko prichystat a chceme, aby nam i studenti prispeli necim, co jim jenom zavazi ve skrini. Oznamili jsme to na Assembly a snad se to ujme!
Jedna vec me ale na Assembly zarazila... Bude se delat street performance... Jako kazdy rok... Studenti vzdy nekam vyjedou, reprezentujou skolu a jeji principy, pomahaji spolecnosti (navstevuji nemocnice, domovy deti i duchodcu...) a letos... to bude... ve... SPANELSKU! Tak nevim, jestli tam mam jet. Na jednu stranu se tesim domu a na druhou stranu... Spanelsko... Bylo by to od konce skoly (kolem 9.12.) az do 21.12. Co vy na to? Fakt nevim... Zatim je to ve fazi planovaci, ale mel bych o tom zacit uvazovat... Zatim se nemuzu rozhodnout.
Po Assembly jsme meli extra health watch o drogach. Prednasela ucitelka biologie, ktera o tom vi fakt hodne. Mela i zajimavy pristup... Na zaver rekla, ze ona osobne, jako clovek, je pro legalizaci vsech drog. Ze ilegalizace nic neresi, ze je to volba kazdeho a ze kvuli ilegalizaci jsou tim chude zeme, ve kterych se drogy vyrabi, vykoristovane. Kdyby drogy byly legalni, tak by zanikla mafie a tak... Co vy na to? Docela zajimavy pohled na vec:-)
Potom jsem sel na zkousku sboru a docela se mi to libilo. Jede se velkym tempem, trochu mi to pripomina BTZ. Bude sranda... bavi me tu delat hodne veci...
Zitra mam na devet, ukoly mam hotove, akorat se musim poradne podivat na italstinu... Mejte se!

11 comments:

Anonymous said...

Tak pocitadlo utesene narusta. Ale mel bys tam doplnit informaci, od kdy se to pocita.

Anonymous said...

Pokud bys jel do Spanelska na Stree performance, tak jak by to bylo s navstevou hong-kongzana u nas o Vanocich?

Anonymous said...

Cau, ctes si moje maily?

Jan Červenka said...

larry: no to, ze prijede neni vubec jiste... to je pouze ve fazi vizi...

Jan Červenka said...

alimama: ctu, ale uz dlouho zadny nedosel... Dneska mi ale napsal Roman

Anonymous said...

Telefonovala teta Zuzka, ze je tvuj blog super. Mozna se vybicuje k tomu, aby ti napsala comment sama.

Anonymous said...

Proc jsou Cesi uz pred tvym prijezdem povazovani za nejsilenejši narod?

Anonymous said...

Srovnávací hlasování s
Harry Potterem mne moc nezaujalo.

Sibik said...

Ahojky, sorry že jsem se neozvala dřív, ale nějak nebyl čas. Strašně tu chybíš Červenka, tak se urychleně vrať, pár dní ti tam snad stačilo, ni?!!! No a jelikož jsem se tu ukázala dneska poprvé, tak se prokousávám tvým psaním zpětně, takže docela záhůl, ale je to good!!

Jan Červenka said...

sibik: to je super, ze si ctes ten blog! mno... asi se hned tak nevratim... ale moc se tesim na vanoce az prijedu! a cti cti:-) jsem rad, ze ses ozvala

Jan Červenka said...

larry: tak to jsem rad, ze se libi i zuzce... bylo by super, kdyby neco napsala... co se tyce silenosti: moje druhacka s moji tretackou tu byly loni povazovany za nejsilenejsi obyvatelky...

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.