Wednesday, September 13, 2006

Treti den skoly

Dneska jsme zacinali anglictinou - kazdy jsme meli chvilku vykladat o nejakem predmetu, slovu a obrazku, ktery jsme sami nakreslili. Vsechny tyto veci pro nas maji mit nejaky specialni vyznam. Predmet jsem si vybral stojan, ktery jsem dostal od rodinky na rozloucenou - tu drevenou figurku. Slovo jsem si vybral "supercalifragilisticexpialydotion"(nebo tak nejak, kdo si to ma pamatovat) z Marry Poppins. A jelikoz, jak je o mne znamo, neumim kreslit, poprosil jsem kamaradku, at mi neco nakresli. Nakreslila horkovzdusny balon... K tomu zadny vztah nemam, ale rekl jsem ucitelce, ze ho pro me nakreslila kamaradka, coz pro me vyznam ma a docela mi to sezrala... Uff:-)
Pak jsem mel hodinu volno, to jsem zasel do pocitacove ucebny a napsal predesle prispevky o vcerejsku a potom jsem mel hodinu matematiky. Zkontroloval se domaci ukol a tak nejak jsme si vsichni uvedomili nutnost ujasnit si nas matematicky slovnik... Takze se udelal prehled symbolu a anglickych vyrazu... Jako docela sranda... k fyzikalnimu slovniku musim ted pridat matematicky a zanedlouho i ekonomicky... Super, stestim se vznasim ve hvezdach. Bude to hrozny prechod, od cestiny k anglictine... A pak nam dala domaci ukol. Uz jsem se na neho dival a dal mi docela zabrat... nejak dneska nemam matematicky den a semtam musim hledat inspiraci u kamaradova reseni... Vsak co, to se stane kazdemu ne?
Potom jsme meli hodinu italstiny a musim vam rict, ze si italstinu uplne uzivam!! Ucitelka je uplne skvela! A je sranda! Ucime se vsechno strasne rychle. Zaciname od uplneho zakladu a docela je to fajn! Fakt me to strasne bavi! A dostali jsme i domaci ukol... pro zmenu:-)
Jako posledni hodinu jsem mel ekonomii. Sli jsme do knihovny a ucitel nam rekl dulezite knihy a webove stranky, ktere pri studiu muzeme pouzivat. A uplne fajne zakoncil hodinu: "Is mensa open? Yes. Can you go? Yes!!" :-D to se mi strasne libilo:-)
Mno a to je tak asi vsechno zatim... Ted zajdu do knihovny udelat ukol do italstiny a pak se asi pudu nekam bavit. Mejte se!

6 comments:

Anonymous said...

fajn ze ten dopis prisel. napisu ti zas novy.

Anonymous said...

cauuuuu:D prave mam ivt a celkem je nuda..:( ale tak ctu tvuj blog takze az taaaaak hrozne to neni:Ddopis ti musim dopsat:) a mamka se mnou dneska uz mluvila celkem vpohode takze to snad rozdychala:D mas super profesory...docela ti i zavidim....no tak se zase mej ja se ti nekdy ozvu:) tak paaaacko:-*

Anonymous said...

cau konecne uz to jde snad posilat ty komentare...vubec jsem ti nic nemohla poslat neslo to.To vsechno zni dost fajn...rozhodne to neni zadny stereotyp tak jako u nas na skole...
Dneska jsem byla snad na poslednim vysetreni ohledne tech noh a zjistili mi,ze mam zilni nedostatecnost + jeste nejaky may-turneruv syndrom...takze mam nejake omezeni a rizika na trombozy a embolii.taky mozna budu muset jist nejake prasky ..ale zivot jde dal..Tak se zatim mej pa

Jan Červenka said...

brasule: jo, napis, uz se tesim!

Jan Červenka said...

pipena: cuss... dopis urcite dopis! Nemuzu se dockat... Profesory mam skvele, az na matikarku....

Jan Červenka said...

jejda gajen!! :-o co se stalo? Tolik nemoci... vubec to nechapu... nam umira pulka tridy... prvni verca a ted ty... co se s vama holkama deje? Napis mi maila a nejak to vysvetli prosim.... dekuju... mej se!!

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.