Friday, September 15, 2006

ta fyzika....

Po napsani posledniho prispevku jsem si sel lehnout a vstal jsem az na veceri. A hned po veceri jsem se hecnul a rekl jsem si, ze udelam ukol do fyziky. Ucitel nam zadal 40 veci, ktere mame zjistit: od rychlosti svetla a hmotnosti Zeme pres frekvenci nejhlubsi kytarove struny az po teoretickou energii, kterou clovek vynalozi, aby zdolal Mount Everest a rychlost sipu vystreleneho z kladkoveho luku a hmotnost vzduchu ve fyzikalni laboratori... Zacal jsem o pul osme a skoncil jsem ted... Miluju Wikipedii (internetova encyklopedie)
Robil jsem na tom tri hodiny a ted, kdyz jsem to nasel to je neco jako moje dite. Uplne ten papir miluju! Takovy pocit z dobre vykonane prace... ke kazde velicine jsme museli napsat referenci, tedy misto, kde jsme ji nalezli. Ja jsem uciteli ale navic napsal asi jednu stranu A4 ruznych postrehu a vysvetleni a vseho mozneho... heeeeeeeeeeej ja jsem tak sikooooovny!!! Ja si ten ukol asi nekde zaramuju...
Vyhlasuju novou soutez (stara plati!!): Kdo mi rekne teoreticke mnozstvi energie potrebne pro 80 kg cloveka aby zdolal Mount Everest a vysvetli proc dostane hodnotnou blize nedefinovanou odmenu! Tak se snazte!

2 comments:

Anonymous said...

V cem je u Everestu problem? Nelze pouzit vzorec pro potencialni energii? Posli upresneni zadani.

Jan Červenka said...

larry: pouzij co chces... zadani upresni sam, prave proto jsem to zadal, podle toho jak to kdo pochopi...

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.