Friday, September 15, 2006

Patek

Dneska jsem uz vstavani zvladl a sel jsem do skoly vcas. Prvni hodina byla italstina, brali jsme slovesne skupiny. Docela sranda… neni to zas tak tezke. Budu se na to ale muset poradne podivat, at si to dostanu do hlavy. Pak jsem mel ekonomii. Prvni hodinu, ve ktere jsme se uz ucili (prvni byla ciste informacni o tom, jak hodinu vede a druha byla v knihovne – o tom jsem psal). Brali jsme rozdil mezi ekonomickym zbozim a trznim zbozim. Kdo mi v komentari napise nejlepsi charakteristiku techto pojmu dostane pochvalu pred nastoupenou cetou!! Dalsi hodinu jsem mel frei, tak jsem si trochu pohral s blogem (asi jste si vsimli pocitadla, uvitaci zpravy, odkazu… a pribyde take mail form a mozna anketa…) a pak jsem koupil svoji EE friend kraaaaasnou ruzi. Cely tyden strasne makala a dneska prvni hodinu mela dulezitou praci v chemii, pracovala na tom cely tyden… K te kytce jsem koupil peknou malinkou obalku s papirem uvnitr, na ktery jsem napsal: “How was chemistry?” a dal jsem to Dominice(moje druhacka) a ta ji to predala. Pry byla strasne stastna…. Bych rek… :-) ze jsem hodny EE friend?
Pak byla fyzika, ve ktere jsme si vysvetlovali absolutni a procentualni chybu, rozdil mezi nimi a operace s nimi… Docela zajimave. Ve fyzice jsem to pouzival pri protokolech, ale tady jsme si o tom rikali vice do hloubky… Kdyz hodina skoncila tak venku docela hodne prselo…. Mno co se dalo delat…. Musel jsem prebehnou pres namesti do skolni budovy, kde jsem mel anglictinu. Do hodiny jsem prisel jeste vic pihovaty nez jsem :-) v Anglictine jsme delali plno cviceni s textem a mame hafo novych slovicek. Nekdy pristi tyden z nich budeme psat pisemku, tak bych se na ne asi mel podivat, co? Potom byl obed a ted jsem tu… Dneska uz nemam zadny program, tak si asi pudu ne chvilu lehnout, protoze zitra vstavam o pul sedme do Benatek. Tak mi drzte pesti, napisu o Benatkach! Ale asi az v nedeli! Mejte se!!

10 comments:

Anonymous said...

a neprozradi tvoji skrytou EE identitu ta druhacka?
brashule

Anonymous said...

btw. posli nejake fotky mailem, nebo nejake hod sem do blogu
P.S.: ty sis s sebou vzal infra k mobilu?

Anonymous said...

Dnes jsme dostali tvou pohlednici. Romanticteji umistene bydleni sis nemohl vybrat.

Anonymous said...

Tve zažitky sou velice zajimave jako s nějake dobre knižki.
Nechceš je pak třeba vidat knižně?
bratraneček

Anonymous said...

Ahoj, co rikas na pocet návstev? To je lidi, co?

Anonymous said...

Cau Honzo, dik za tu pohlednici, alespon vim, kde bydlis! Jsem mela horecku, dost velkou,ale ted to je uz snad v poho.Tady se vlastne skoro nic nedeje....Hodne pani profesorek uz znaji tvuj blog! :) Tak se mej fajn (coz se urco mas) Cau :)

Anonymous said...

Nic proti existencionalismu, kdysi jsem prelouskal knihu od J.P.Sartra, ale v blogu tve druhacky a tretacky jsem se nedostal za prvni obrazovku. Kam jsi dosel ty?
A taky priznam, ze dam prednost mozna mene "hlubokym" myslenkam pred tim, abych musel mesic marne prohlizet tvuj blog, kdy se tam konecne objevi novyx prispevek.
Takze ti preji, abys zustal normalni a nezacal povazovat ctivost za podbizeni nevzdelanym masam.

Anonymous said...

Uz jsem dlouho nic nenapsal...
Ale zrovna odvedle slysim, jak maminka prevypravuje babicce posledni prispevek tveho blogu. Tak me napadlo, ze bych mohl jednou za cas tve prispevky vytisknout a babicce zavezt.
Tak si k pocitadlu muzes pricist i jednoho utajeneho ctenare.

Jan Červenka said...

segra: neni zac, poslal jsem i babicce!!

Jan Červenka said...

larry: kazdy jsme jiny... ja si ho precetl cely, me se docela libil... druhacka tedka dela pohadku, to je takove zvlastni, ale ty zpravy predtim jsou zajimave.. To je dobre, ze to ctete babicce a vytisknout bys ji to mohl no!

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.