Sunday, September 03, 2006

Prvni organizovany den

Tak dnesek byl jako prvni den organizovany - teda jenom odpoledne. O pul dvanacte jsem jel autobusem do Monfalcone - mesto blizko Duina - na nakupy. Potreboval jsem koupit nejake piti a tak. Je to tam levnejsi nez v Duinu. Jeden listek stoji 1 euro a 10 centu a ja si samozrejme musel koupit dva. Uz pred odjezdem se nazory druhaku o otevrenosti ci neotevrenosti obchodu v nedeli lisily, ale nakonec se shodli, ze je otevreno, tak jsme tam jeli. Prijeli jsme k velkemu obchodu - neco jako Tesco. Velky napis, ze v nedeli je otevreno, by kazdy normalni clovek pochopil tak, ze v nedeli je otevreno... Ovsem... V Italii zije takovych normalnich lidi asi velka mensina a tudiz bylo ZAVRENO!!!! Takze jsme meli asi hodinu a pul na prochazeni se ve velkem vedru po Monfalcone, ktere samo o sobe moc zajimave neni. Behem cesty jsme potkavali spoustu obchodniku se stejnou inteligenci, jako meli ti v tom velkem obchodu. Proc pisou, ze maji v nedeli otevreno a nakonec otevreno nemaji? Divni lidi... Takze jsem utratil pres 2 eura za nic... Potom o pul treti jsme meli Rezidence meeting - sesla se cela rezidence (= ubytovna, je jich tu asi 6 nebo 8...) a predstavovali jsme se. Nakonec jsme vsichni od rezidence's tutors (= "hlidaci", ale jsou to lidi v pohode. Zadne soudruzky s obuskem jako u nas) ZMRZLINU!!! Potom ve ctyri hodiny byl Treasure hunt (=honba za pokladem). Meli jsme ruzna stanoviste, kde jsme delali hry a tak. Bylo to celkem zabavne. celou vec vymysleli nasi druhaci. Moje druzstvo (snad i diky me:-) vyhralo... Velmi zvlastni na tomto Treasure huntu bylo, ze neby zadny treasure... Treasure hunt without treasure - tak jsem to pojmenoval.. Ale nevadi. Pak v osm bylo uvitani reditele skoly na college. Byli tam i vsichni ucitele. Reditel je celkem fajn, stejne jako vsichni ucitele. Delali srandu a tak... Oni to vlastne nejsou jenom ucitele, jsou to normalni lidi, se kterymi si student tyka, dela si z nich srandu... Hodne pomaha i to, ze ucitele, kteri neumi mluvit italsky, musi navstevovat ve svem volnem case hodiny italstiny... Takze pak studenti pomahaji svym ucitelum z italstiny s domacimi ukoly a tak... To bude sranda:-) Mno a to je tak asi z dneska vsechno. Pak jsem jeste pomahal stehovat lavicky, a od ucitele fyziky jsem dostal jednoho obriho Muffina, ktereho sam upekl.. byl moc dobry. Taky jsem se potkal se svoji Tutor - ucitel(ka), ktera ma na "dohled" skupinu (asi osmi) studentu... neco jako "tridni"... ale zase to neni tridni, jako v cechach... je to, dalo by se rict, kamarad... osoba, se kterou se clovek casto potkava na Tutorials meetings... Uvari se nejake jidlo a diskutu je se a tak...

Mno uz musim jit bo zitra vstavam na osm, mame prave prvni tutorial meeting, pak testy z matematiky, pak cosyk, pak cosyk, pak testy z plavani, pak cosyk a pak cosyk... a koncime po osme hodine... Mame holt 12 hodinovou sichtu. Neni to jeste vyucovani - to zacne az pristi pondeli - ale tento tyden bude hodne nabity a organizovany. Tak mi drzte palce... pa!

8 comments:

Anonymous said...

Tak drzime palce at se neutopis a tak...

rodinka

Anonymous said...

Honzo?????????? Já ti zavidim!!!!!!!!!!! =...o( Jak sem si dneska přečetla máš se tam uplně sqele!!!! chci taky takove kamarady.... už si mi tam našel nejakeho Itala????? :D Určitě je všechny přivez na ty vanoce!! klidne si je vemu dom :D
Sem se na ten tvuj blog normalne dostala až dneska! Předělavame pokoj takže to je furt same vyklizëni , přehazovani , strhavani, kombinovani, stehovani a dalšich x -ni a ja sem z toho uplně na dně :D Takže sem si ten čas našla až dnes..no a čumim kolik sem si toho musela přečist:)
Jsem rada že se ti tam libi, že tam mas fajn lidi a hlavne to že tam mate tak super učitele...když pomyslim že za par hodin vstavam do te nasi teroristicke školy uplne se mi chce brečet:(
Všem tam o mně musis řict! :D chci taky nove kamarady z dža!!! :D:D
Hm až na to že rozhodně neumim tak anglicky jako ty..:D ale tak hellou bych jim zvladla řict!!!!
No nic pisnu ti kdyžtak zitra...jdu hrat s brachou šachy protože fakt neni šance jit po prazdninach spat tak brzo.
Měj se puso uživej si to tam ..budu držet palce v testu na plavani docela rada bych to viděla :D:D:D:D:D
Dobrou noc
jo a uplně sem si zamilovala tu činskou minci!! :) připomina mi že jsem harry potter ..ale o tom až jindy...tak pačko :-*

Jan Červenka said...

Hej Ivo, uplne si dokazu predstavit tvuj oblicej pri Honzo????????? Hej, uplne ho vidim pred ocima...:-D Urcite se budu snazit nejakeho kamose vzit... moooc snazit...:-) a Itala pro tebe nemam, bo mas toho sveho hosana:-) tak si nestezuj...:P jo a o te minci jsem zjistil strasne moc zajimavych veci:-) a jsem rad, ze se ti libi!

Anonymous said...

Jeeee Honziku... :).... doufam ze se mas dobre... a uzij si to plavani :D a jako jestli budete skakat sipku tak ne ze budes mit pokrcene ruce!! :P .. dneska jdu s Niki na billi do bowling parku.... jdem pokecat a tak... mno doufam ze bude prdel :D hh dneska prvni den ve skole a uz mame problem... :D rozbily jsme pant i dveri :D teď ty dvere nejsou zavrit :D:D tridni z nas byl uplne stastny hlavne jak prisel reditel :D... Tak papa Kubyk... PS: neutop se mi :) by jsem tady potom nemel komu psat ;)

Anonymous said...

:D ja si taky dokažu představit jak se tvařiš když mi odepisujes :D...jsme prostě sehrana dvojka :D
Hošan nehošan..zahranični znamosti zakazane nemam ne? :) už se těšim.
Tu minci si uplně hlidam nikdo mi na ni nesmi šahat:).....by me zajimalo jake zajimavosti si zjistil:)
No a jako jinak dneska poprve škola....neřikam nic vstavala sem v 5:20 abych tam byla co nejdřiv a měla nejake dobre misto:D:D asi tam mame s kamoškou respekt protože do te nasi zadni lavice se nikdo neodvažil sednout a zase nam zustala volna:D ale i tak je to tam hnus:( JEŠTĚ POŘAD TI ZAVIDIM"!!!
pá pá :-*

Anonymous said...

jo a bacha na ruskou mafii

Jan Červenka said...

kubyku: sipku jsme nakonec neskakali:-) uzij si bowling a rekni niki, at tu tez semtam neco napise! Teda jestli o tom blogu vubec vi... Jo a chudak tvuj tridni.. jste sileni:-) pa honza:-)

Jan Červenka said...

ivuli: Jsi sikovna, ze si tak umis sjednat respekt:-) o minci jeste napisu na blogu... a par italu mozna pro tebe vhodnych by tu bylo:D:D

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.