Saturday, September 30, 2006

Sobota

Dneska jsem potreboval dostat spankovy deficit minimalne na nulu, nejlepe do kladnych cisel a spal jsem proto do dvanacti a vstal jsem az na obed. Mike byl na tom jeste hur, sel spat v sedm (!) rano vzbudil se az ve ctyri.
Po obede jsem sel delat praci do skoly, hlavne domaci ukol do italstiny, ten mi zabral asi hodinu a pul, ucitelka nam toho zadala strasne hodne. Pak jsem si sel lehnout, protoze me trochu bolela hlava.
V pet hodin mi zacala prvni hodina tanecnich, kde ucim decka ze skoly. A mel jsem obrovsky uspech! Uz jenom proto, ze se prihlasilo asi 14 paru + 3 pary se jeste vytribily behem hodiny. Delali jsme Sambu a Blues a decka se strasne bavili, byla sranda. Vcera jsem travil dve hodiny tridenim hudby, kterou na tanceni mam, tak jsem v tom mel konecne poradek. Dalsi zajimavou veci bylo, ze misto puvodni jedne hodiny, jsme tam zustali dve hodiny a decka neodchazela! Coz je docela dobre, protoze vetsinou je velky rozdil mezi lidmi na zacatku a na konci. U me sice rozdil byl, ale kladny, coz me taky potesilo. No proste vsichni se bavili a o tom si myslim, ze to je... Budeme to mit kazdy tyden, tak si musim povzpominat na figury z tanecnich v Elanu, bo ty vetsina tech z Mladi je moc tezka, ty je ucit asi nebudu....
No a za chvilu zacina Asian week party, tak se tam asi pudu juknout a mozna i trochu zatrsat, snad bude dobra hudba. Vsechny pozdravuju! Rodinku(pohled prisel, dekuju!), babicku, lidi ze skoly a z Mladi! Ciao!

P.S. Uz necely tyden probiha Ramadan - muslimsky svatek, kdy se vsichni verici posti. Cely tyden o tom planuju napsat, ale nikdy jsem si nevzpomnel. Je to zajimave, poprve s tim mam primy kontakt a neni to tak, ze nekdo ve skole rekl, ze je Ramadan. Lidi se fakt posti a musim rict, ze je obdivuju.. Ja bych toho asi nebyl schopny. Bez jidla bych i vydrzel, to by nebyl problem, ale cely den bez vody? No pardon, ale az se budu chtit mucit, tak si zajedu do stredoveku. Uz jenom rano, kdyz se clovek chce napit... a ... nemuze. Ale oni to zvladaji. Pravda je, ze pak vecer furt neco vari... maji pred sebou jeste dlouhou cestu, nez Ramadan skonci no...

4 comments:

Anonymous said...

jo - přes den se postí, ale večer se přežerou k prasknutí! a jít spát s plným žaludkem taky není nic moc extra...

P.S.: dobrý pohled, že? ta itálie je tam taková prťavá ;)

Jan Červenka said...

asi tak mno... Ale oni to nejak zvladaji. Pohled se mi libi, ale docela mi trvalo, nez jsem tu italii nasel...

Anonymous said...

ne jeste neprisel...ale tak co chces kdyz sme meli statni svatek a vikend...no kazdopadne asi prjde tento tyden...:) aspon budu se mit na co tesit:D:)no ale ramadan nechcu zazit...bych nezvladla...:D no tak se mej pekne:)

Jan Červenka said...

ok, doufam, ze prijde! Taky bych ten ramadan asi nerozdychal mno... Maj se! A dik, ze tu pises:*

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.