Monday, September 25, 2006

Asian week

Dneska jsem sel do postele asi ve o pul druhe rano, protoze jsem spal odpoledne. Bohuzel se o pul druhe vratil i Mike ze zkousky na Asian week. O pul druhe, kdy ja uz chtel spat, si zkousel svuj narodni kostym a delal strasne moc hluku. Rekl jsem si, OK, zitra jim zacina Asian week, tak se musi pripravovat... Ale myslel jsem ze ho prastim. Ve dve sel konecne spat a ja mohl usnout. Jeste ze jsem zacinal az v deset...
A co to vlastne ten Asian week je? Behem jednoho roku je na skole 5 - 6 takovych specialnich tydnu, zamerenych na nejakou oblast sveta. Lidi, kteri pochazi z teto oblasti pripravuji ruzne hry z domova, promitaji filmy, uci tamejsi zpusoby chovani atd. No a dneska prave zacal Asian week. Letos jeste bude Italian week, English native speakers week, Latin American week a to je myslim vsechno. Stredni a vychodni Evropa bude pristi rok.
Kdybyste videli vsechny ty asiaty v jejich kostymech! Nekdy tady dam fotky! Strasne pekne! Fakt se mi to moc libilo! A jeste vyzdobili skolu ruznymi fotkami a plakaty, je to fakt dost dobre. A co vic, i v menze se vari jejich jidla, takze dneska jsme meli kure na kari a tak... No proste vsechno je tu asiatske. Zitra je dokonce promitani filmu z Bollywoodu! To ale nebudu moct, mam hodinu klaviru...
Ve skole se dneska nic moc nedelo, akorat jsem dostal pochvalu od ucitelky italstiny, ze se zlepsuju! To jsem byl rad...
Po obede jsem musel na internetu hledat informace o ceske ekonomice, konkretne o tom, jak hodne nase vlada kontroluje ekonomiku. A je to asi jenom 20% HDP, coz je docela malo, v Anglii je to asi 35%. Zajimave, ne?
Potom jsme meli Tutorial meeting a College meeting. Na college meetingu se rozhoduje o vecech ve skole. Bylo nekolik temat: Prejmenovani Disciplinary Comittee(komise, ktera je svolana, kdyz nejaky student hrube nebo opakovane porusi skolni rad), uvod do Project weeks (jeden tyden v druhem pololeti, kdy neni vyucovani a cela skola vyjede nekam na projekt. Tech projektu je vice a na kazdy se prihlasi urcity pocet studentu... Vzdycky ten projekt musi mit nejakou dobrou myslenku pro spolecnost. Treba pomahani nekde s necim... Loni mimojine moje druhacka zorganizovala projekt v Praze) a dalsi spis uz nezajimave veci.
Hned po College meeting byla zkouska sboru, kde jsme se ucili uplne nadhernou Korejskou milostnou pisen, je moc pekna a kdyz ji nacvicime, tak ji zazpivame na konci Asian show, ktera bude v patek.
V osm hodin zacalo promitani filmu Dalajlama. Seslo se nas tam asi deset, ale diky tomu, ze herci mluvili cinskou anglictinou a k dispozici byly jenom cinske titulky, se pocet divaku postupne zmensoval, az jsem tam zustal jenom ja. Tak jsem se rozhodl, ze to zabalim, na film se dodivam nekdy jindy a napisu neco na blog. Dobre rozhodnuti, ne?

4 comments:

Anonymous said...

Tak mam dnes cestopisne soustredeni. Je u nas na kurzu muj byvaly spoluzak z gymplu, ktery toho uz dost prosel. Jeho otec byl velky fotograf pred bohem, vydal knihu fotografii, jejiz jmeno si uz nepamatuji, mozna Tatry moje malebne...
A syn po revoluci prosel mista, kam tatka nemohl. Psal si o tom podrobny denik. Kdyby mel elektronickou podobu, tak by se mu dnes rikalo blog. Zatim jsem precetl prvni cast, byla o mesicnim treku v Himalajich. Dost dobre. Zkopiruji a dam precist, bude-li zajem.
Takze mam taky Asian week

Jan Červenka said...

Tak to mas taky dobre! Klidne to zkopiruj, rad si to prectu!

Anonymous said...

dnes pohybovka =o)

Jan Červenka said...

ivulililinecka: teda, co ze tak strucne??:D

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.