Tuesday, October 31, 2006

Tak jsou to dva měsíce

Jojo, čas letí... zachvilu jsou Vánoce!!

6 comments:

Anonymous said...

Jooooooooo konecneeee :D:D jeste mesic a pul :/:D ale i tak kdyz jsem prezil tohle tak preziju vsechno ;p :):D

Anonymous said...

No nevím, jak rychle letí tobě, ale mě sakra pomalu,učení mi leze na mozek, nějak se nemůžu koncentrovat, často střídám nálady, asi na mě leze buď podzimní únava nebo(což by bylo horší)deprese, teď už není taková zábava,nejsou ty taneční a tak ,to vzrušení kolem toho víš???Jak všichni řešili, co si vezmou na sebe, a tak teď se řeší akorát to, co se musíme učit, jaké jsou úkoly....je to věkem táhne mi na 18(asi se picnu, už za 2 měsíce) .A víš, co mi došlo teď???? Ty tu nebudeš na vánočním koncertu, poprvé, néééééééééééé. Kdo bude hrát na tu šílenou věcičku a to ani neuvidíš mou mamku v červené bundě???? No, ale bude ti odpuštěno,když si na nás vyšetříš aspoň 1 den z tvého nabitého vánočního programu, je toho tolik ,co mám na jazyku, ale nic mě nenapadá, asi jsem utahaná, už jsem ti psala, že už pro tebe mám dárek??? Snad se ti bude líbit, jojo, vánoce, vánoce přicházejí, zpívejte přátelé..... no, nebude to pěkné...................mít zase prázdniny??? Už se tolik těším, až se zase vyspím mít co dva týdny 4*na sedm mě docela ubíjí, a co teprve ti co mají většinou na sedm furt, no jo, školský systém jdu spát konečně dřív než ve dvanáct dobrou noc ostraváku in Italy

Jan Červenka said...

Kubyk: Jasan, to se vsakne:) Jak je na tom zdenda?

Jan Červenka said...

macek: Teda ty ses nejak rozepsala v posledni dobe, to je skvele!! No me tu leti docela rychle, moc nestiham:D Jak to ze nejsou tanecni? Nekteri chodi jako nahradnici ne? Ale to asi jenom kluci... jo a vlastne Misa:) Se mas taky pridat a ulovit si nejakeho hosana ne? Tyjo tobe bude 18? Jsi teda dobra, vyspela, chytra, hmm.. stara:D:D Jo a na vanocnim koncerte bych mel byt. Teda jestli to nebude kolidovat s besidkou Mladi, to bych sel na ni. Ale na dopoledni vanocak urcite prijdu a mozna budu i neco hrat, musim se jeste domluvit s Haluzikovou. Neboj se, urcite se sejdem a stavim se i ve skole a pokecame. Muzeme treba nekam zajit. Prijedu na vanoce proto, abych si uzil vsechny lidi co v Ostrave mam, coz zahrnuje samo i tridu... Ty mas pro me darek? Tojo... Taky ti tu neco kupim, Made in Italy:) A vis ze se mi ani nestyska po vstavani na sedm? Tady to nastesti neexistuje, to by lidi tim tuplem zabilo. Mozna je to i tim, ze je tady vsechno posunute. Treba o pulnoci chodi spat asi jenom jedna sestina lidi. Tak donut ten zbytek vstat na sedm, nemozne:D

Anonymous said...

Jj vpohode... uz doufam... meli by jsme uz zacit jezdit na souzete... :D

Anonymous said...

mi povídej! u nás už lehce sněžilo! :(

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.