Tuesday, October 17, 2006

PPP

... aneb Pondělí Plné Problémů... Ve škole jsem začínal na devět a nic speciálního se během výuky nedělo. To by bylo v pohodě...
Za dva týdny je další long weekend, který má čtyři dny. Chtěl bych během něho jet do Florencie, Bologny a do Pisy s tím, že bych bydlel u roomo Stefana, který bydlí v pěkném městečku Pistoia asi hodinku od Florencie (italové tomuto městu říkají Firenze...) Už asi pět dnů se snažím najít co nejlevnější vlak a dokonce jsem objevil možnost slevy pro školní skupiny. Musí nás být víc než šest a tak jsem zorganizoval velkou akci: "Kdo chce do Florencie nejlevnějším vlakem??" Ozvalo se mi asi třicet lidí, protože ten vlak by po slevě stál asi jenom 18 euro, což je docela na Itálii luxus. Někteří lidi tím byli úplně nadšení, jiní ale, nebudu jmenovat, na tom furt hledají jenom chyby. Co chvilku za mnou chodí, že to je špatně a tohleto neplatí a to a to a nakonec se ukáže, že si něco spletli a že já měl pravdu. To je sice docela dobrý pocit, že pravdu jsem měl já, ale kdo se s nima má furt hádat? Ať mi ***, taky jim to klidně můžu omlátit o hlavu. Fakt hrůza. Mám pocit, že mají pocit :), že je chci obrat o peníze. Skvělá pracovní atmosféra co? Taky mě napadlo zavolat na Trenitalia (něco jako ČD, ale v italské, ne moc povedené, verzi) a jeden kluk z Itálie mi řekl, že to číslo má stejnou předvolbu jako erotické linky (!) a že to stojí 1,5 eura za minutu. Tož jsou ti italové normální?
Moje nálada se včera ještě zhoršila zjištěním, že mám plno práce do školy, takže jsem pracoval až do jedné do rána...

No a dneska? Ve škole zase nic extra, ale po škole mi moje tutorka řekla měsíční známky z předmětů... No, tento měsíc se místo známek dávalo buď + nebo / nebo -, známky od 1 - 7 (7 je nejlepší) se budou dávat až od příštího měsíce. Z každého předmětu jsme dostali taky písmeno A,B,C nebo D (A je nejlepší), které označovalo aktivitu v hodinách. Čili... +,/,- značí výsledky práce a písmena aktivitu. Z angličtiny mám A+, z italštiny A/B+, z ekonomie +(učitel zapomněl napsat písmeno), z fyziky B/ a z matematiky A/. Dobrý ne? Co, mami?:D

8 comments:

Anonymous said...

no to jsou teda fakt hrooozne velke problemy:D:D jejda:D no ale ty znamky...kdyz to srovnam se svyma tak ses king:D ja co mam v ajine 5trojek tak mlcim:D

Anonymous said...

Nevím co mami, ale tati myslí, že to docela jde.

Jan Červenka said...

pipena: no to teda jsou... mno ono je docela těžké srovnávat české známky a A+...

Jan Červenka said...

larry: aspoň že tak no...

Anonymous said...

Ja rikam, ze je to super. Neco by se dalo delat jedine s tou fyzikou. Vzdyt ja vim, ze nejsi zadne becko. Ale ne, fakt je to dobry.

Anonymous said...

tvůj PPP bych chtěl mít! to bych si připadal jak v růžové zahradě! ne, že bych se v problémech nějak vyžíval, ale myslím, že jsem měl pondělí (úuterý) mnohem horší... někde jsem totiž chytil nějakou virózu a ta mě naprosto skolila! v úterý se mi teplota donokce vyšplhala skoro k hranici 40°C! tak jsem do sebe ládoval paraleny jako knedlíky a pořádně jsem se vypotil. Středa už je o něco lepší, ale taky si nepískám...

pak ještě jedna informace: dost blbne DVDčko - hlasitý větrák, blbne barva (místo bílé barvy je proměnlivá duhová, takže se třeba titulky dost blbě čtou) a nebo je rovnou černobílý obraz! bohužel už není v záruce...

tak se drž a zatím čus.

Jan Červenka said...

alimama: Tak to jsem rád:D

Jan Červenka said...

brashule: Jej, co se to děje v té Ostravě... a s dyvydyčkem vam moc nepomůžu, musíte se rozhodnout. Můžete koupit nové bez reprobeden, to moc drahé není, a použít reprobedny ze starého...

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.