Thursday, October 05, 2006

Žiju ještě?

Dneska jsem se dozvěděl výsledek testu z italštiny. Nebo vlastně nedozvěděl... Bylo tam nějak podezřele červeno, ale potom bylo napsáno bravo! a učitelka se usmívala, tak to asi dopadlo dobře ne? Kurňa jak to má člověk poznat... Pak jsem měl angličtinu a žádný test jsme nepsali.. Já veděl, že se nemám učit:D Nějak jsem cítil, že ten test se psát nebude... a nejhorší věc se stala v Ekonomii...
V úterý k nám přijel opožděně student z Pákistánu. Ve středu jsem ho potkal ve fyzice a dneska poprvé v ekonomii a mám na něho tak trošku averzi... Jako on je fajn, což o to... Ale mluví takovou huhlavou angličtinou, jako by si nemohl dát tu práci a pořádně otevřít chlebárnu... Nemám rád, když musím u někoho fakt zapnout mozek, abych mu rozumněl... Ale dobře, to se dá přežít. Ve fyzice mi nijak zvlášť nevadí, nijak neviniká... Ale v ekonomii ze sebe dělá, jako by byl druhý Paroubek, co všechno ví a všechno zná. Předtím než přišel, tak v Ekonomii byla taková pěkná laická atmosféra. Nikdo z nás ekonomii předtím nestudoval a tak jsme různě tipovali, co říct. Prostě pohoda. Ale dneska přišel on a za každým komentářem začal mluvit jak kniha se všemi různými pojmy... Kurňa ať si založí firmu a nebo ať jde do HL, co bude dělat binec u nás v SL... mno...
Odpoledne jsem měl takový divný pocit. Možná to bylo tím, že začala bora(docela silný vítr) a já měl ve tři Sailing... Tak jsem o půl třetí vyrazil a duševně jsem se připravoval. Učitel nám řekl, že dneska to bude hodně vtipné... Hehe, mno... Vzali jsme svoje sakypaky a šli jsme do přístavu. V jedné lodi byl jenom jeden člověk. Já vyjel na moře jako první. Už jak jsem vyjel z přístavu, měl jsem pocit, že dneska to bude docela vyjímečné, možná to bylo silným větrem a vlnami, kdo ví... Zezačátku to bylo docela vzrůšo, ale v pohodě. Loď plula rychle, ale měl jsem ji docela pod kontrolou. Dokonce jsem si jednou udělal zatáčku jako z olympijských her, jak se úplně nakloní přes loď, aby se nepřevrátila. To jsem si připadal jak David Hajslhof.. Teda až do chvíle, když se loď poprvé převrhla. Voda byla teplá, věděl jsem, co mám dělat abych ji vrátil do původní pozice, takže to bylo docela v pohodě. Znovu jsem nasedl na palubu a plul jsem a plul a plul a neplul, protože se převrhla podruhé. To bylo taky ještě docela v mezích... Znovu jsem nasedl a docela dlouho plul, ale pak se zase převrhla. To už jsem byl trošku víc naštvaný. Hlavně kvůli tomu, že jsem ji musel uvádět do normální polohy proti větru, takže to bylo o to těžší... Ale co se nestalo, mrcha jedna! Hned se převrhla na moji stranu! Málem jsem skončil pod lodí... to už bylo docela po srandě a byl jsem i dost unavený... Představte si, že musíte po x-té opravit loď, která se převrátila o devadesát stupňů... No, abych to zkrátil... ještě se mi ta loď převrhla asi třikrát, než jsme se vrátili do přístavu... Byl jsem strašně unavený a naštvaný na tu bárku, které jsem během sailingu vymyslel plno jmen... Nebudu je tu říkat, ona ví, jaké to jsou...
Po sailingu jsem si dal asi hodinovou sprchu a teď se už těším na zítřejší výlet do Padovy!

7 comments:

Anonymous said...

Jsem fakt rada, ze zijes.Co ostatni? Prezili taky nebo jsi byl jediny, kdo byl vpusten na more? Fujtajbl! Ani si nechci predstavovatjak to vypadalo, kdyz jsi byl pod plachtou...

Anonymous said...

mrcha jedna to je! ;)

Anonymous said...

Takze jsi už z kategorie lodičkových výletníků přešel do kategorie otrlých mořských vlků. Gratuluji.
A ještě k té Kofole (která je prý zdravější než Coca-cola. Pamatuješ, jak se díky Kofole podařilo rozhýbat sedlovku, která byla zcela přirostlá k rámu kola? Tož Na zdraví!
A jinak musím říci, že si psaní v blogovém komentáři užívám. Ten pocit, když napíšu například Rotoped a ten blbec mi to nepřepíše na Ortoped! A kamaráda Launera na Gaunera. Teda on se jmenuje vlastně Lautner, ale Eva, která si od něj kupovala rotoped, na to "t" zapoměla. Ten asi musel její mail dlouho rozdýchávat.

Anonymous said...

=oD =oD =oD
Abych nezničila tradici tak ti musim napsat že se tam máš sqele jak vidim, maximalně si tam uživaš a ja ti to fakt zavidim:( ...
Vypadá to, že jsi tam celkem oblíbená a vůdčí osobnost cooooo??=oD Nj aby tys nebyl středem pozornosti=oD
Uplně čumim že se dokažeš tak rychle domluvit v italštině!!!! =o( vůčí nám kteří se už několik desitek let uči jenom blbou anglinu a plynulost furt nikde je to trochu nefer nemyslis??
Ale jinak sem se málo smála když sem si tě představila jak nadaváš lodičce =oD
Měj se zatim...uživej si hodiny salsy a latiny i za mně=o( valim do shopping parku potřebuju ryfle začina byt zima=oD papa:-*

Jan Červenka said...

alimama: Ostatni se s tim taky nejak vyporadali. Alexovi se dokonce lod otocila o 180 stupnu... to uz je trochu mensi sranda mno...

Jan Červenka said...

Larry: Mno, nevim, jestli je Kofole zdravejsi. To, co jsem psal a co je na te strance, plati o vsech takovych napojich, jako je kola, takze teoriticky i o Kofole...

Jan Červenka said...

ivulililinecka: :D jsem rad, ze drzis tradici mno =o) Uzivam si to tu, to snad vidis ne:D a salsu si budu uzivat i za tebe, neni problem:D:D

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.