Sunday, March 04, 2007

Vídeň - Ples

Sraz na ples jsme měli v sobotu v devět odpoledne před palácem Auesberg, ve kterém se ples konal: Takhle vypadal, když jsme tam přišli:
a takhle vypadal, když jsem se tam po pár dnech vrátil ve dne:
Plní očekávání jsme se setkali, ale pak jsme zjistili, že holky měly nějaký problém, a tak jsme na ně museli čekat - takže tady máte foto mužské části naší výpravy (Já tam samozřejmě nejsem, protože jsem fotil):
Zleva: Slaviša z Bosny a Hercegoviny, Alvaro ze Španělska, Axel ze Švédska, Mike z Hong Kongu, Abdoulaye ze Senegalu a Yiulu z Kanady/Číny.
Nakonec jsme se ale dočkali a holky přišly. Vešli jsme dovnitř a dali jsme si bundy do šatny. Vyšli jsme nahoru po shodecha už po cestě se mi něco nezdálo. Plno lidí kouřilo, někteří byli tak nějak divně oblečení, ale řekl jsem si, že to není důležité, a pomalu jsme vyšli do prvního patra, ve kterém se všechno odehrávalo.
Zklamání. Obrovské zklamání. Taneční sál byl malý a ještě v něm hrála kapela. A navíc měl takový divný tvar - vlastně je to vidět na fotce budovy - tančilo se jenom v takové elipse, která tvoří hlavní část paláce. A uprostřed byla kapela... Hrůza -no posuďte samiKapela hrála hodně špatně - taková kapela čtvrté cenové skupiny v Čechách. A hlavně vůbec nehráli písničky, na které by se dalo normálně tancovat. Buď to byly nějaké hrozné úpravy, nebo nasadili dvojnásobné tempo a nebo hráli nějaké totální šílenosti. Asi největší šok jsem utrpěl, když zpívali "Who the fuck is Alice", což je sice super písnička, ale na plese? No pardon... Výzdoba byla ale nádherná a palác vypadal opravdu krásně:

V druhém sále byla diskotéka pro mladé lidi, která už úplně totálně zruinovala pocit, že jsme na plese. Tak jsme se tam tak odevzdaně mihotali, semtam si zatančili, semtam pokecali.... O půlnoci měli "předtančení", což byly dva latinskoamerické páry. No něco hnusnějšího jsem ještě neviděl. Chlapy nevím, kde sehnali, strašák do zelí by nebyl o moc horší. Pokaždé, když baba dělala nějaké efektní figury, tak stáli jak prkno a ani se nehli - ani základ, nic. No a pak tam házeli partnerky do vzduchu a z jednoho konce parketu na druhý... No hrůza. Hráli si na efekt a nakonec to vypadalo hrozně.
Z plesu jsme odcházeli různě, já jsem odešel s poslední skupinkou asi kolem tří hodin ráno. Neptejte se, proč jsme tam tak dlouho zůstali... Museli jsme vzít noční autobusy, ze kterých máme několik historek. Malliku obtěžoval nějaký úchyl, Anna s Perlou hledali beznadějně cestu domů, až jim nakonec zastavil řidič taxíku, který mluvil arabsky a popovídal si s Perlou a nakonec je svezl zadarmo, no a nakonec já, Alvaro a Axel jsme měli docela nepříjemnou vzpomínku.
Mike s Abdoulayem odešli z plesu před půlnocí a domluvili jsme se, že až my přijdeme, tak je prozvoníme, oni se vzbudí, a půjdou nám otevřít dveře. Abdoulaye měl ale vypnutý mobil a Mike na prozvánění nereagoval. Stáli jsme přede dveřmi asi půl hodiny a nakonec jsme se rozhodli zavolat naši hostitelku, ať nám otevře. Samozřejmě jsme ji vzbudili a ne každý se rád budí v neděli ve čtyři hodiny ráno... Tak jsme se jí omlouvali a pak jsme Mike s Abdoulayem zprdli úplně totálně... Co se ale dalo dělat... Nakonec se to všechno vyřešilo a Constanze - hostitelka - zas tak naštvaná nebyla.
No a to by bylo o prvním plesu asi tak všechno:) Jedině snad na závěr fotka Malliky se Slavišou:

6 comments:

Anonymous said...

Super příspěvek. Už jsem byl po týdnu vyhladovělý.

Jan Červenka said...

larry: Dík:) dělal jsem, co jsem mohl

Anonymous said...

tak to je drsne :D jo, btw zmen si kdyztak anketu :-P

Jan Červenka said...

segra: taky jsem o tom uvažoval mno... Akorát nevím, co by měla nová anketa být:D

Anonymous said...

třeba:

Kdo se vám nejvíce líbí/sympatický?
a) Slaviša
b) Alvaro
c) Axel
d) Mike
.
.
.

:)

Jan Červenka said...

brashule: stalo se:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.