Tuesday, January 16, 2007

War24

Pondělí bylo docela ubíjející. Začínal jsem na osm a ikdyž jsem poslední blok měl volný, tak zas tak volný nebyl, protože s učitelem fyziky jsem byl domluvený na opravný test. Myslím, že jsem ho napsal dobře, ale ještě jsem učitele nepotkal, tak nevím, jak jsem vlastně dopadl. Odpoledne bylo Assembly a College meeting = dvě hodiny prosezené ve Fore Dayroomu. Ale některé věci byly rozumné. Poslední půlhodina ale byla ubíjející. To už učitelé odešli a zůstali jenom studenti, kteří se asi půl hodiny hádali o alcohol policy, že ji chcou změnit. No tak to jim fandím. Už tak je to zvláštní, že máme povoleno víno a pivo. A víc rozhodně povoleno nebude. Některým to ale nedochází...
Po Assembly byl sbor a začali jsme zpívat La Hymne a la Nuit z Le Choristes a zní to docela pěkně. Dohodli jsme se na tom, že se zruší zkoušky ve čtvrtek, protože moc lidí na ně nechodilo. Místo toho se prodlouží pondělky, což mi přijde docela rozumné. Budu tak aspoň mít volno ve čtvrtek i v pátek, čímž si nahradím sobotu, kterou trávím běžkama.
Dneska byl docela speciální den. Na škole celý den probíhala simulace války. Vše to začalo International Affairs, kde lidi, většinou z Afriky, vyprávěli o jejich zkušenostech z války. Bylo to hodně emotivní a hodně lidi dokonce i brečelo... No, bylo to hodně drsné. To bylo tak ale vše. Podle toho, jak kolem celé akce dělali humbuk by člověk očekával trochu víc. Od konce víkendu visí v celém campusu pokyny, co dělat při útoku apod. A nic. Žádné slibované sirény. Jediné, co se zrealizovalo byl menší výběr jídla v menze na večeři - lépe řečeno žádný výběr, měli jsme jenom nudle s rajčatovou omáčkou:) Pak byl ještě takový so-called pokus o večerku v osm hodin večer, což se nějak nepodařilo. Možná taky proto, že v Lecture room se v osm hodin začal promítat válečný film Stanleyho Kubricka - Olověná vesta. Byl jsem tam spolu ještě s desetí dalšími lidmi. Dost dobrý film. Hlavně začátek, kdy je v něm zobrazen výcvik nováčků.
No a zítra? Uvidíte... uvidíte...

6 comments:

Anonymous said...

mazetz!

Jan Červenka said...

brashule: :)

Anonymous said...

Ruce vzhůru nebo Ra ta ta ta ta! No, jakože se docela divím, že tam máte vůbec nějaký alkáč dovolenej. Že bych se stavila na pivko?

Jan Červenka said...

sibik: No já se taky docela divím... Ale tak holt jsme v Itálii že... A určo se stav!

Anonymous said...

honziku nejak ti to tu pokulhava...pravidelne citjau a nejak dlouho se tu nic nedelo:( no neva...ale to s tim alkoholem je huste no...no tak se mivaj...

ps.:D kubyk se neptal a asi ani nebude :D ale to neva....no tak papa

Jan Červenka said...

pipena: Ani nevíš, kolik mám práce... ale brzo zas napíšu:) kubyk se možná zeptá:) a stejně o těch prázdninách to padá, protože máte v Mládí vystoupení...:-|

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.