Monday, January 29, 2007

A je to tady

V neděli jsem si pořádně pospal. Byl jsem docela unavený po běžkách a takovou menší roli hrál fakt, že jsem se asi do dvou do rána díval na Mlčení jehňátek:)
Vstal jsem akorát na oběd, po kterém jsem začal pracovat. Ve tři hodiny jsem měl domluvený mítink s učitelem matematiky - Jean-Paulem. Můj College service je spravování matematické www stránky a on se mnou chtěl zkonzultovat případné změny. No... práce jak na kostele.
V pět hodin mi pak zase začínaly taneční, naučil jsem je velkou část tanga a kousek waltzu. Byla to hodně dobrá lekce, naučili se toho fakt hodně. Večer jsem musel zase pracovat, protože jsem na pondělí měl plno úkolů.
V pondělí jsem začínal v devět, škola v pohodě, klídek. Jenom v angličtině jsme psali test na slovíčka, to jsem ale docela zvládl, nebyl těžký. Po testu jsme se dívali na film Animal farm. Dlouho jsme se totiž věnovali stejnojmenné knížce, kterou jsme museli přečíst. Příští týden asi budeme muset napsat film review, to bude taky sranda.
Největší šok ale přineslo Assembly. Tam jsme se totiž dozvěděli, že budeme mít úvod do Extended Essay. Co blbnou, dyť jsme prváci! Není to žádná sranda. Asi hodinu nám vysvětlovali wocogo a jak se při tom postupuje. Jsem tak trochu v dupě, protože nemám moc předmětů, ze kterých ji napsat. Můžeme ji psát jenom z předmětů, které tu studujeme, nejlépe z Higher levels. To se u mě rovná fyzika, matematika, angličtina nebo italština. Italština se škrtá, angličtina asi taky (o čem bych tak asi psal 4000 slov...), matematika taky (tež nevím, o čem bych psal) a zbývá fyzika, která by byla docela v pohodě. Až na jeden malý háček. Vlastně dva. Richard nám radil, ať z fyziky nepíšeme, protože nevíme, kdo nám esej bude příští rok opravovat, protože on tu nebude. No a ten druhý je, že je docela velké množství lidí, kteří z fyziky MUSÍ EE psát - physics scolars. Myslím, že jsou tu čtyři. A jelikož je možnost mít většinou pouze šest studentů na jednoho učitele, je tady problém... Budu já mezi těmi šťastnými? Jestli ne, tak asi napíšu EE o tom, jak si vybrat předmět na EE. To by bylo rozhodně lepší než italština...

10 comments:

Anonymous said...

taky možnost... :)

Anonymous said...

tyjo, koukam ze se tam taky docela zapotis :)

Jan Červenka said...

brashule: a řekni co jiného... možná tak to tvoje lego...

Jan Červenka said...

radim: ani nevíš jak... a mám takový pocit, že ani nechceš vědět jak:)

Anonymous said...

Ahojda, co vlastně říkali na to video? Já ti dám téma, piš o mně! :O)

Jan Červenka said...

sibik: video se líbilo... moc:) no a psát o tobě... to bys mi toho o sobě musela říct trošku víc:D

Anonymous said...

n o když to bude mezi mnou, tebou a tvým profesorem tak klidně. Kde začneme?

Jan Červenka said...

sibik: No tak tu přijeď, a já ti udělám křížový výslech:)

Anonymous said...

Jistě už jedu, za 5 vteřín jsem tam. A už. První otázka zní?

Jan Červenka said...

sibik: Že tě tu nevidím... a první otázka by mohla být... Jak se máš?

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.