Sunday, December 03, 2006

International show

V pátek se celá škola vydala do Borgo Valsugana, kde se konala International show. Byli jsme rozděleni do celkem tří skupin: První, což byli technici a organizéři, odjela z Duina v sedm ráno, druhá, což byli ti, kteří během show vystupovali a ve které jsem byl i já, jela v 10:30 a zbytek odjel ve dvanáct. Vyučování samozřejmě nebylo.
Noc předtím jsem strávil pečením koláčků pro moje Christmas friendy s Dominikou. Skončili jsme asi o půl třetí ráno a akorát jsem šel spát a byl jsem rád, že jsem rád. Ráno jsem si nachystal všechny věci, musel jsem být oblečený v černém, protože jsem vystupoval se sborem. Jinak jsem během show nic jiného neměl.
O půl desáté jsem byl na náměstí a sednul jsem si do autobusu. Jeli jsme asi hodinu a půl a pak jsme zastavili na pumpě a dostali jsme oběd, který udělali v Tuttidi (obchod s potravinami na náměstí). Měli jsme tři housky se salámem a sýrem, mandarinky, jablko, banán, pití a čokoládu. Dá se ne? Pak jsme zase nastoupili a pokračovali v cestě. Na místo jsme dojeli kolem dvou hodin odpoledne, takže nám to trvalo asi tři a půl hodiny. Byli jsme všichni tak trošku rozlámání z dlouhé cesty, ale po příjezdu na nás čekalo docela milé překvapení, protože tohle městečko bylo v Alpách a zrovna svítilo slunce a bylo hodně jasno a tak jsme měli nádherný výhled:



Bohužel to bylo poprvé a naposled, co jsem ten výhled viděl, protože jsme hned museli jít do divadla. No a tady to potřebuje vysvětlit. V Borgo Valsugana je IB škola, která se chce v budoucnu (6 let) stát UWC školou, tedy být jakýmsi druhým campusem naší školy. Proto bylo celé mecheche tady. Škola je obrovská, bydlí v ní asi 500 studentů, tedy více než jednou tolik co v naší škole. Celý areál vypadá značně odpudivě, architekt se totiž snažil být moderní. Jak můžete vidět třeba na první fotce: Co tam dělá ta skleněná pyramida? To z toho chtěli udělat nový Louvre nebo co? No a to nebylo to nejhorší. Celý areál, který jsem bohužel nevyfotil, vypadal hrozně. Vůbec se do vesničky nehodil. Brr...
No a právě součástí školy bylo to divadlo, ve kterém jsme vystupovali. Nebylo nijak velké, hlediště bylo takové:
Všechno se začalo postupně připravovat a co víc, začali taky zkoušky scének. Téměř všechny byly scénky a taneční čísla, které už jsem viděl předtím na různých National week shows a podobně a už jsem je tu i popisoval. Možná budu mít video, tak jak budu doma, tak se na to můžete podívat. Bylo to uděláno profesionálněji, než je to normálně ve škole, protože tady jsme měli k dispozici techniku, což je ve škole někdy problém. Ale zpět ke zkouškám... Byly dost chaotické. Problém byl v tom, že příliš moc lidí se cítilo jako šéfové a rozdávali rozkazy. To je snad to nejhorší, co se mohlo stát. Organizovat to měla Mallika, která byla šéfová celé akce už od začátku. Potom se k ní ale nalepili zvukaři a osvětlovači (což byli studenti ze školy) a pak se to už jenom hemžilo příkazy.
Nakonec se ale všechno nějak povedlo a show začala v 18:30. Fotky bohužel nemám, protože jsem neměl v sále foťák, ale prý se natáčelo video, tak doufám, že ho nějak dostanu. Show byla dlouhá přibližně hodinu a půl a bylo tam plno scének: Ping pong od Mika, tanec od Marca a Margherity, baltský tanec od Evity a Joea, skeč z African show a problémech v Africe, italian drama, sbor, israeli dance, který byl na Beach párty na začátku roku a plno dalších. Celkově se mi ta show moc líbila. Lidi si taky chválili sbor, ve kterém jsem zpíval, což je dobré.
Jediný problém byli diváci. Bylo tam sice pár důležitých osobností, kteří seděli v prvních řadách, zbylá místa ale obsadili studenti té školy a chovali se jak prasata. Fakt... Jak z nějaké strojní průmyslovky... Bavili se a měli blbé poznámky. Jestli teda oni chtějí být UWC tak už nevím no...
Po show následovala velká večeře blízko divadla, kde bylo připraveno plno jídla, bylo to něco podobného, jako večeře po Opening ceremony. Odsuď mám taky zbylé fotky:
Anne Ginestier, se kterou jsem pracoval na bazaru oblečení a která má na starosti uřednické aspekty přihlášek studentů na vysoké školy po celém světě.
Mallika, dobrovolnice z Indie, která měla celou show pod palcem s mým roomo, Stefanem
Helen, učitelka Biologie a Enviromental systems, se kterou mám hodiny italštiny
Stefano, který je šéfem školního sboru, a který je můj učitel ve hře na klavír. S tím sborem je to trochu komplikované. Stefano ho vede, ale dirigent je každý rok jiný druhák, letos je to Vanessa ze Singapuru a semtam Katie z Anglie. Ale jinak Stefano je úplně typický Ital, je s ním strašná sranda:D To byste museli zažít:)

Z Borgo Valsuga jsem odjeli kolem desáté a do Duina jsme dorazili před druhou hodinou ráno. Pomohl jsem trochu s úklidem a potom jsem šel spát...

Sry, že jsem napsal příspěvek až teď, ale přes víkend jsem měl strašně moc práce... Pracoval jsem snad kolem 15 hodin za dva dny, což není nic příjemného... a ještě pracovat musím... No.. o tom až někdy příště...

4 comments:

Anonymous said...

To video sežeň, no a jako jestli se chovali tak jak se chovali, tak vám nic nezávidím, neznám horší publikum, které ze sebe dělá bůh ví co, ale ty první fotky jsou fakt skvělý, to ještě v Alpách nebyla zima co? Už by to chtělo sníh.

Jan Červenka said...

sibisek: presne tak, zima jeste nijak extremni nebyla no a co se tyce snehu... ten neni nikde v Evrope no... takze... asi tak:D

Anonymous said...

Tak cooo? :) uz se tesis domu? :)... my jedem asi v sobotu na soutez ale mas stesti ze to neni nejak moc daleko a ze mame prezentacku od 3.. :P jinak by jsme asi na uan neprisli :P;).. mno jinak vsechno vpohode... ale uz se nemuzu dockat.... uz jen 5 dni :P:)..... aaaaaa to je moc dlouho :D..... jo honziku to jsem ja kuba :D
kuba -> abuk -> buk :)... jen tak abys vedel :D:D treba by si nevedel kdo to je tak vis jak mno :P zatim caoooo :)

Jan Červenka said...

buk: No teda, ty nějak šetříš znaky v poslední době... Jsi víc a víc líný:D:D Tyjo, máte i jinou soutěž v době, kdy budu doma? Rád bych tam zašel. V tu sobotu ne, ale později určo! A pochopil jsem, že jsi kuba.. zn ám tvůj styl:D:D Měj se a brzo se uvidíme čaoooo

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.