Thursday, December 07, 2006

Christmas market

Trochu opožděně ale přeci... V sobotu studenti zorganizovali pro lidi z Duina, a taky pro sebe, Christmas market. Cílem celé akce bylo vybrat peníze na Street performance, která se letos koná ve Španělsku. Studenti napekli plno dobrot, pak se taky prodávali trička, mikiny, čepice, rukavice a kdovícoještě s logem školy a lidi z Duina si mohli taky nechat napsat svoje jméno v čínštině a v jiných hatmatilkách.
V neděli dopoledne se začali nosit stoly a pódium (součástí byla i malá show) a všechno se to připravilo na cestě k Foresterii. Já jsem jim pomáhal a nakonec jsem se domluvil s lidmi, které učím tančit, že budeme mít takové malé představení. Ale zpátky k Marketu. Přišlo docela dost lidí a kupovalo se a kupovalo...
Tahel fotka je z doby, kdy bylo nejvíce lidí:
Silvia z Itálie a věci s motivem UWCAD
Shahar a Marko, kteří stáli jako sochy a když někdo prošel kolem, tak na něho "zaútočili". Ze začátku sranda, později ani ne:)
Moje druhačka Dominika:
A moje druhačka ze Slovenska - Júlie:
Jedna z holčiček, které přišly. Všichni studenti z ní úplně nemohli, byla strašně sladká:)
Shashank v outfitu na představení. No... ta vesta mu moc nepadne...


Fotky z toho představení, které moje taneční skupina udělala bohužel nemám, protože jsem je musel uvádět a tak... Tančili ale pěkně... Jsem na ně pyšný. Někteří jsou docela dobří. Teda na taneční. Samozřejmě to není jako v mládí nebo v nějakých profi klubech, ale dá se na ně dívat:D
Jinak na show byly ještě další čísla, všechna ale byla z show, které se konaly v průběhu roku, tak je tu nebudu popisovat. Součástí byla i vánoční loterie a hlavní cenu vyhrála... MOJE TUTORKA VIVIANA:D Má štěstí:) Byl to velký koš, ve kterém bylo Panetone, víno, čokoláda a plno dalších věcí, byl fakt velký.
Celkem se vybralo asi 500€, což hodně pomohlo Street performance. Myslím, že za to částečně zaplatí autobus z Barcelony do Santiaga, ale nejsem si jistý....

2 comments:

Anonymous said...

Ahoj Honzo. Možná je to tvůj poslední příspěvek před odjezdem, takže šťastnou cestu!

Jan Červenka said...

larry: Zkusím ještě napsat zítra, ať to nějak uzavřu:) Stejně nemám co dělat... Ale děkuju a doufám,že šťastná bude...

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.