Sunday, December 17, 2006

Z domova

Tak jsem si dneska zašel na blog a zjistil jsem, že mám v prosinci jenom trapných pár příspěvků, jak by to teda vypadalo, kdybych tu nic nepřidal. A navíc tu lidi ještě furt chodí a čumí se jenom na jeden a ten samý příspěvek, který je týden starý... Tak vám něco napíšu z domova...
Takže... Pro ty co neví... Týden už jsem doma. Cesta byla docela v pohodě... Až na takovou historku z natáčení no.. V pátek, kdy jsem odjížděl z Duina, jsem si naplánoval odjezd na deset večer, jel mi přímý autobus do Udine, ze kterého jsem pak už odjížděl Student agency. Je šest hodin odpoledne, Honza si v klidu sedí v počítačové učebně a nic neřeší... žejo, klasika... Pak vyjdu ven a potkám pár lidí, jak odjíždějí. A tak mimo řeč mi řekli, že je to hrůza, že kvůli tomu svátku co je dneska musí jet tak brzo. Tak jsem myslel že mě šajbne...SVÁTEK??????????? Jako dneska? no myslel jsem, že se tam zastřelím. Ono totiž ve svátek většinou platí, že autobusy nejezdí tak často, že... Tak jsem vletěl zpátky do počítačové učebny, zeptal jsem se nejbližšího Itala, jestli to je pravda. Byla. Sedl jsem k nejbližšímu kompu a zjistil jsem si autobus, kterým můžu jet. Jel za hodinu... Naštěstí jsem měl sbaleno a tak jsem se jenom rozloučil s každým možným a letěl jsem na bus... Byl to poslední, kterým jsem mohl jet. V ten den se mnou byl samotný bůh nebo co... Ještě že jsem to stihl... Jel jsem tam dokonce i s holkou z Maďarska, Dariou a tak jsme v autobuse do Udine pokecali. Dojeli jsme na místo asi v o půl desáté a potkali jsme tam ještě Wojciecha z Polska. Oba jeli s Eurolines a řeknu vám... ještě že jsem s nimi nejel. NIKDY!!! Všeci nepříjemní, na všechny tam ty "stewardky" řvaly... No pardon... Mě napsala moje stewardka dokonce sms, že přijedou dřív, jestli mi to vyhovuje. Pěkné že? Samo že mi to vyhovovalo, protože jsem tam stejně čekal. Takže autobus nepřijel o půlnoci tak jak měl, ale už ve čtvrt na dvanáct. Všichni milí a hodní.. Pohoda. Nakonec to stejně vyšlo na stejno.. V ČR jsme sice byli dřív, ale já musel přesedat v Brně, takže jsem to moc neocenil - musel jsem tam čekat hodinu a půl. I to ale bylo v pohodě, protože jsem tam náhodou potkal takovou holku, která studuje v Itálii na výšce a kecali jsme. Má docela zajímavý život, to vám řeknu. Bydlí na severu Toskánska u jedné rodiny na farmě a pomáhá jim tam se vším možným. Navíc tam jezdí na koni, stará se o včely... sranda... Je tam už dva roky a domů jezdí jenom jednou za rok - na Vánoce. zajímavý život...
To nejlepší ale samozřejmě začalo po příjezdě do Ostravy.. Zaprvé bych chtěl strašně moc poděkovat Ivě a Sabči, které na mně čekaly na zastávce!!!:* a taky Niki, která tam dokonce odběhla ještě před soutěží, dík dík dík dík bylo to od vás moc pěkné! Pak přijela rodina i s Jessie, která teda nijak zvlášť nadšená nebyla... kurňa...:D Doma všechno v pohodě, barák stojí, pokoj taky, rodinka žije:) Máme šecko nově natřené, jsem se divil. Všecko se tak leskne.. Kurňa:)
No a co se týče prvního týdne... Báňská, Báňská, Báňská, Báňská, pak tréninky, škola a šecko ostatní... Ale je tu fajn:) Musím se s vámi všemi ještě sejít!! Kdo chce, tak ať napíše!!!

3 comments:

Anonymous said...

tak jak je doma? doufám, že zítra přijdeš

Anonymous said...

Štveš mě, nic nepíšeš. Tak piš!

Anonymous said...

tak jo..némáš zač...jsme happy že sme mohly byt prvni kdo te v čr viděl=o*

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.