Friday, December 08, 2006

Události posledních dnů

Tak co se dělo během tohoto týdne... Škola škola škola. Učitelé nějak nezaregistrovali, že Vánoce se blíží a že nikomu se už nechce nic dělat... Byl to i docela smutný týden, protože každý den bylo něco posledního: Assembly (to jsem až zas tak smutný nebyl), hodina klavíru, Social service (hodně emotivní, všichni ti staří lidé nás zdravili a děkovali nám a loučili se...) a měl být i poslední Sailing, ale ten se zrušil úplně, takže poslední byl vlastně minulý týden...
Nejzajímavější den byla ale každopádně středa, svatý Mikuláš. Na náměstí v Duinu se totiž postavili stánky a rozdávalo se plno věcí. Tato oblast Itálie je jedna z mála, kde se Mikuláš slaví, protože byla dlouho součástí Rakouska - Uherska a tyhlety zvyky si lidé uchovali. Náměstí se uzavřelo, takže tam nejezdili auta a v pět hodin už lidi začali chodit. Všechno bylo zdarma - Pannetone, horká čokoláda, sladkosti... Dokonce přijel i samotný svatý Mikuláš a rozdával pytlíky s dárky! Taky jsem jeden dostal, heč :-P Naše škola tam měla dvě vystoupení. První byl International dance, kterého jsem se zůčastnil. Pracovali jsme na něm asi měsíc a byl to tanec na rytmickou skladbu od Safri Duo, na kterou jsme tančili kroky z celého světa. Dokonce jsem tam propašoval i kousek polky:) Byl to docela úspěch a to nás potěšilo. Mám z toho i fotky, nemám je ale u sebe a hodím je na net až budu doma...
Druhým číslem byla moje seconda s Annou-Marií, které dělali fire joggling, tedy takové ty serepetičky s ohněm na provazech jak s tím máchají všude okolo.
Ve čtvrtek odjela první várka lidí na Street performance do Španělska a tím začalo loučení, které pokračuje i teď. Furt někdo někam odjíždí a člověk se loučí non-stop. Po některých lidech se mi stýskat bude, po některých ani ne, no a po některých ani náhodou...
Teď jsem v computer roomu a nemám co dělat... Dneska žádná aktivita, sbaleno je... mno... brzo se uvidíme!

No comments:

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.