Thursday, February 01, 2007

Výročí

Tak jako vy, čtenáři, máte svoje výročí z návštěvnosti, já, jako ten, kdo píše, mám svoje. Právě čtete příspěvek s pořadovým číslem 100. A tak jsem se rozhodl, že udělám malou statistiku:

počet příspěvků: 100
počet písmen: 329 531
počet slov: 57 458

počet slov/příspěvek: 574,6

Zbylé údaje pro Word, Times New Roman, velikost písma 12

počet řádků: 4 415
počet paragrafů: 363
počet stránek: 101

počet návštěvníků: 3 449 = 34.49 návštěvníků na každý příspěvek

počet komentářů: 495 = 4,95 komentářů na každý příspěvek

první zpráva: 29. srpen 2006 z toho vyplývá, že každý 1,5 den jsem napsal nový příspěvek (každý 1,2 den, když nepočítám zimní prázdniny)


Tak to by bylo... Doufám, že se vám blog líbí a nebojte, určitě budu pokračovat...

5 comments:

Anonymous said...

Se nudíš? U předešlého článku máš vzkazík a je samozřejmě ode mě :O)

Jan Červenka said...

sibik: kdo říkal, že se nudím:)

Anonymous said...

wow! pěkně se nám to "rozjíždí" ! :D

Jan Červenka said...

brashule: bych řek:)

Anonymous said...

Kdy zase napíšeš? Už je to týden, co jsi psal naposledy. Chybí mi další dávka tvého psaní, tak s tím něco dělej. Aspoň nějakou aktualitku.

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.