Tuesday, February 20, 2007

Nemoc a Mr. Sponeck

Hrůza... Už přes dva týdny jsem jakysi nachcípaný a od minulého úterý je to docela vážné. Furt kašlu a už mě to přestává bavit... Ve středu jsem byl na sick listu a taky dneska a možná budu i zítra. Připadám si jak chodící lékárna - mohl bych ty léky prodávat... Každý den dýchám přes nějakou mašinu Aerosol, trochu to pomáhá... doufám... A dneska mi doktor nabídl injekci, že pomáhá... Řekl jsem, že teď ne, ale že jestli se to nespraví do pátku, kdy musím odjet do Vídně, tak si ji vezmu. No a potom mi dal kapky na kašel - s opiem:D:D No tak nevím, jestli to musím brát tak vážně:D Ale docela mě to štve, protože musím být zdraví do Vídně, jinak to bude stát za ...
Celý víkend jsem proležel v posteli, pracoval jsem a díval se na filmy:) a bral antibiotika, samozřejmě:D V pondělí jsem šel do školy, protože jsem měl test z matematiky, který si myslím, že nebyl špatný, snad by z něho mohla být šestka... A pak jsem měl laborky, ve kterých jsem dělal takový záhadný pokus, který je ale šíleně akční.
Do umyvadla teče tenký proud vody a celé je to zakryté v krabici, aby uvnitř byla tma. Nahoře je připevněné takové divné zařízení, které v rychlém intervalu zapíná a vypíná světlo - ve skutečnosti tak rychlém, že si to člověk ani neuvědomí. To má za následek, že místo toho, aby člověk viděl proud vody, vidí kapky jednu za druhou, jak padají:D Je to šupa a vypadá to fakt dobře. Jde si s tím různě pohrát a tak... No a našim úkolem je napsat na to Planning Lab Report - to znamená vysvětlit, proč to tak je... Hmm... šupa:D:D
Dneska přijel do školy Hans Sponeck, což je bývalý velmi důležitý diplomat, který působil v Íráku. Co dělá teď to nevím, vím akorát, že z úřadu odstoupil v roce 2000. Místo čtrté hodiny jsme měli jeho přednášku, na kterou jsem ale nemohl jít, protože jsem byl na sick listu... Smůla... Ale naštěstí jsem si to vynahradil odpoledne, kdy měl ještě besedu se studenty, na kterou jsem zašel. Strašně zajímavé. Působil hodně příjemně a výborně mluvil.. Super zážitek:) To se mi na téhle škole líbí, člověk má možnost potkat důležité lidi, kteří dávají prezentace. Většinou jsou hodně dobré:)
Dneska jsem taky, doufám, dokončil práci na prvním verzi Economics Internal, což je analýza článku použitím ekonomických teorií. Trvalo mi to celkem asi 7 hodin, ale vypadá to dobře. Zítra to dám učiteli, který to opraví, navrhne změny, které provedu a to už pak bude finální verze. Je to důležitá věc, celkem během našeho studia budeme mít 4 Internals, které dohromady utvoří osobní portfolio, které myslím tvoří 30 procent závěrečné známky, což není k zahození.
No a co budu dělat zítra? ještě nevím, jestli zůstanu v rezidenci nebo ne... Ráno musím jít za doktorem a uvidí se...

2 comments:

Anonymous said...

už jen najít krabici a jdu se koukat jak nám v koupelně blikají kapičky:)

Jan Červenka said...

ivulina: No... stejně nevíš jak to nastavit tak nemachruj:P

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.