Wednesday, February 14, 2007

Social service

Minulý social service byl docela výjmečný, protože jsem uspořádal takovou malou taneční párty. Normálně jsme dvě skupiny, které mají stejný Social Service: jedna v úterý a druhá ve středu(v té jsem já). Minulý týden jsme ale byli spojení a měli jsme tu párty. Vzal jsem s sebou foťák, takže mám i fotky:) Ale první vám trochu osvěžím paměť, kde že to vlastně ten Social Service mám...
Takže... Každý týden ve středu jedu já, Sarah z USA, Sulaiman z Afganistánu a Yana z Běloruska do blízké Sistiany, ve které navštěvujeme staré lidi v domově důchodců, který se jmenuje Borgo san Mauro. Většinou tam býváme jednu hodinu a někdy s námi je i moje tutorka Viviana, která je supervisor - něco jako vedoucí. Téměř vždy nás tam ale odveze autem. Někdy tam zůstává, a potom nás i vezme zpátky, jinak jedeme autobusem...
No a tady máte ty fotky:

Yana a Violetta, která je strašně stydlivá a cokoliv se dělá, tak si furt stěžuje, že to nezvládne a že to neumí... Zamlada zpívala v operním sboru v Parmě, což je ten nejlepší v celé Itálii. Semtam ji donutíme, ať něco zazpívá, ale vždycky má plno keců:) Ale nakonec ji vždycky nějak překvapíme. Má už sice starý a trochu upištěný hlas, ale zamlada musel znít fakt pěkně... Je to takové zlatíčko:) Má velkou sklerózu, ale z nějakého důvodu si zapamatovala, že jsem jí před Vánoci slíbil, že se pro ni naučím jednu skladbu na klavír, a pořád mi to připomínala, až jsem se trochu naučil Habaneru a bylo:) Dokonce se i přidala... Viviana říkala, že je to zázrak, že si byla schopna zapamatovat něco na tak dlouhou dobu, tak nevím...
Já a Ester, která je ze všech nejvíc aktivní, myslím, že je taky ze všech nejmladší. Furt chtěla tančit:)
Violetta s pracovnicí Barbarou, která tam je s nimi každý den. Viviana říkala, že předtím, něž tam začala pracovat, tak to bylo strašně těžké, protože neměli nikoho, kdo by s nimi byl pořád. Teď mají Barbaru, která je takovým vztyčným bodem:)
Moje učitelka italštiny, Cristina, spolu s jednou paní, která si tak trochu žije ve vlastním světě. Pořád si huhlá nějaké melodie...
Já s Ludmilou z Běloruska, která normálně chodí v úterky
Sarah s jednou milou paní, od které ale neznám jméno...

No a jestli vám fotky nestačí, tak si v sekci ke stažení můžete stáhnout i krátké video!!:)

A pak tam máte ještě jedno překvapení:)

8 comments:

Anonymous said...

tož a že by ses napřed učesal! :D :D :D

Anonymous said...

P.S.: můžeš mi poslat fotku toho mostu v Benátkách v plné kvalitě? dík

Radushi said...

ehm..ahoj:o) sice se nezname,ale znam tvoji druhacku - dominiku...mas super blog - jeden z mala z lidi uwc,kterej ho udrzuje fakt v chodu:))- obdiv!...moc bych si prala za rok zazivat to samy co ted ty, tak zatim akorat skryte zavidim a samozrejme ti to preju,ptz uwc musi bejt fakt skvela zkusenost! tak pevne nervy s ToK a uzivej si to:))) mej se, Radka

Jan Červenka said...

brashule: jej ty máš problémů... ono se to tak trošku zničí víš, když tančíš hodinu....

Jan Červenka said...

brashule: Tu fotku jsem stáhnul z Wikipedie - nevím proč, ale nikdy jsem si ve foťáku Rialto nevyfotil... nějak jsem nenašel zajímavé místo... Popravdě řečeno, nevím, odkud to fotil tamten fotograf... Asi z Gondoly. A ta stojí 80€ na půl hodiny... takže...

Jan Červenka said...

radush: děkuju:) No tak se za rok můžeš přihlásit! Třeba to klapne:) A zkušenost je to vynikající:) normálně, ToK jsem neměl dva týdny - nějak dycky odpadlo:D Takže zatím je to s nervy v pohodě:)

Radushi said...

ehm...zkosueim to letos,tak treba to klapne:o) druhy kolo za mesic,uvidi se:))

Jan Červenka said...

radush: Tak to přeju hodně štěstí! Možná se tu nakonec ještě potkáme:D

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.