Wednesday, February 07, 2007

English Speakers National Week

Ano, já vím, trvalo to dlouho.... Ale snad mi odpustíte:) Čeká na vás totiž hodně čtení...

Minulý týden byl ve znamení lidi, jejímž mateřským jazykem je angličtina. Tady je důležité říct jednu věc: Nejsou to jenom lidi z Velké Británie, USA, Kanady a Austrálie – tedy ze zemí, které jsou brány jako anglické tak nějak všeobecně. K těmto se přidali lidi ze Singapuru, Jižní Afriky, Nigérie, Indie a Hong Kongu. Celkem bych odhadoval, že do tohoto týdne spadalo asi dvacet lidí – z některých zemí je vícelidí.
Všechno začalo v pondělí, kdy nám po Assembly promítli video, které natočili. Bylo hodně vtipné, studenti tam představovali různé postavy vzhledem k tomu, na kterou akci nás chtěli pozvat. Jako pozvánku na film udělali scénku s Darth Vaderem apod. Fakt skvělé video.
V úterý byla Poetry session, která se jim hrozně povedla. Vařili na ni skvělý kanadský jablečno-skořicový čaj a kávu, takže jsme všichni seděli s hrníčky v ruce a poslouchali. Měly tam hodně žánrů básní, od vážných přes básničky pro děti až k vtipným a sarkastickým. Asi nejlepší byla báseň od Nicka, ve kterém si autor stěžoval na USA. Nick ji skvěle přednášel a text měl hloubku. Prostě šupa. Asi dvakrát během session jsem si zašel pro čaj a pak jsem si ještě nalil do velkého hrnku, až všecko skončilo. Mňam mňam:)
Ve středu byl odpoledne hokejový zápas, na ten jsem ale nešel, protože jsem měl Social service. Ani nevím, jak vlastně dopadl... Večer ale byla Taster session v Pala. Lidi přišli celí natěšení a něco po osmé se otevřeli dveře a mohli jsme dovnitř. Jídla bylo dost, ale celkově to bylo jakésik divné. Hodně slatkostí, to by mi zas tak nevadilo, ale sladkosti mám i doma... Asi nemají co nabídnout nebo co... Nevím no... A muzika, která u toho hrála taky nebyla úplně nej nej nej, takže jsem asi po hodině odešel, což nebývá u Taster sessions zrovna obvyklé...
Ve čtvrtek byl Stereotype Dress Up Day = den, kdy každý měl svůj stereotyp, podle kterého se musel chovat. Já jsem byl roztleskávač:) Byla to docela sranda, scuknul jsem se s dalšími roztleskávači a udělali jsme malinkatou show. Další skupiny byli šprti: satanisté:
Na další skupiny si moc nevzpomínám, nebyli tak výrazní. Byla to docela sranda, někteří to brali “vážně“. Hlavně to teda byli satanisté, kteři do nás, roztleskávačů, furt žduchali, šmejdi... Do pekla s nimi! Večer ve čtvrtek bylo taky promítání filmu: Americká krása. Docela zajímavý zážitek, film se mi líbil:)
V pátek bylo to hlavní: SHOOOOW!! Každému byl, jako obvykle, přiřazen převlek, ve kterém musel přijít. Já jsem dostal... Rona Weasleyho!! A moji partnerkou byla moje EE friend – Margerita: No a vypadali jsme takhle:

Prvním skečem show byli Sparťani, kteří se objevili už na Beach párty(video si můžete stáhnout), teď ale měli novou show. Byla to ale pořád stejná šílenost:)



Druhý skeč byl taneční. Keleight z Kanady dělala asi přes deset let irské tance a tak máme v každé show její tanec. Mě to už připadá trošku nudné, bo dělá pořád stejné figury, tentokrát to ale bylo vtipné. Tancovala s ní totiž Katie z Anglie/Austrálie. Ta nikdy irské dance netančila, ale nedala se. Po úvodu měli něco jako "zápas", ve kterém si každá tančila to svoje. Keleigh svoje irské skopičiny a Katie všecko možné:) Pak se k nim ještě přidal Gavino z USA a bylo to:)


Třetí skeč měla Salma se Sarah, které imitovaly namakané hošany z posilovny a měli přednášku o zdravém životním stylu = steroidy a posilovna. Byla to sranda, obě dobře imitovaly takovou tu drsnou řeč namakanců, což ještě doplňovali pózami:

Další scénku měl na starosti Michel s Peterem Howe(učitel ekonomie). Oba jsou z Kanady a scénka spočívala v debaťe syna s otcem jak je možné mít myš v láhvě piva... Kanaďani...

Následovaly dvě scénky s učiteli. První mi připadala zcela zbytečná, byla to jakási parodie na Cristinu (moje učitelka Italštiny), kterou hrála Sandy Thomas. No a žáci byli reprezentováni zbylými učitelkami: Vlevo Ann Abrioux (moje učitelka Angličtiny), potom žena od Petera Howe, která ale ve škole neučí a vpravo Charlotte, která je taky učitelka Angličtiny, mě ale neučí - učí rodilé mluvčí. Scénka nebyla moc vtipná, snad až na to, že Sandy mluvila italsky... Boh... Mohli učitelům napsat něco lepšího...

Druhou ze dvou scének, ve kterých účinkovali učitelé byla soutěž Weakest link = Nejslabší máte padáka. Tahle scénka byla daleko lepší, než ta předešlá. Udělali z toho srandu, největší chudák byl Elad (na fotce úplně vpravo), který dostával vždycky nejtěžší otázky. Jestli někdo dostal otázku "Jaké je hlavní město Íráku?" on dostal "Jaké je třetí největší město v Černé Hoře?" a tak to bylo furt dokolečka. Dostal se ale do finále, kde samozřejmě prohrál. Problém byl, že Ridhma (na fotce soutěžících vlevo), která vyhrála, nedostala žádné peníze, protože ostatní odpovídali špatně:D

Další scénka byla omlouvací. Zástupci čtyř států: Kanady, USA(2x), Kajmanských ostrovů a Anglie se postupně omlouvali za věci, které jejich státy měli za vinu. Z Anglie se omlouvali za nesmyslné spelování, z USA za prezidenta apod...

Další scénka byla z Jerry Springer show, ve které se řešil problém rodiny, ve které se dcera provdala za hermafrodita, který byl těhotný s jejím bratrem... Ehm... no... jako, že by se to stávalo každý den to ne, ale jednou vidět se to dalo

Další skeč byl pokus o zinscenování Mr. Kropky z West Side Story. Moc se jim to nepovedlo, bylo vidět, že na zkoušení neměli moc času... Ale aspoň si zablbli:

Následovala scénka, ve které rodilí mluvčí "připravovali" Renata na ústní zkoušky z angličtiny. Samozřejmě mu dávali úplně hrozné rady, nakonec se z něho stal nový Ali G:)
Další scénkou byla politicky korektní verze pohádky o Karkulce. Pár vtipných momentů, ale spíš na začátku, ke konci už to bylo docela nudné... Mike si zahrál vlka, nevím ale, jestli správně pochopil jeho podstatu:D
No a show uzavřela píseň v podání Katie. Mě se moc nelíbí, jak zpívá, má takový umečený hlas. Písnička byla taky jakásik divná, no... bez tohodle bych se taky obešel...
A to je ze show vše! V sobotu ještě byl PROM, o kterém ale napíšu zas někdy jindy... snad teda brzo...

A nakonec ještě pár fotek:


Andrea jako Luke a Sara jako princezna Leia
Mallika jako ježibaba ze Sněhurky a sedmi trpaslíků a v pozadí Alvaro
Anne Ginestier jako Prada z filmu Devil wears Prada.. Mě ale spíš připomínala Lauru Bushovou:)
Moje druhačka jako královna Alžběta
Učitelka Tesa, která je tu na zaučení... ještě se o ní určitě někdy zmíním..
Lisette a Marco jako... no... je to třeba psát?
Moje učitelka matematiky jako zlá učitelka z filmu Matilda
Na téhle fotce se sešli všeci z Harryho Pottera - Richard byl jako Lord Voldemort, tak mu teď dáváme co proto... Akorát nevím proč se šeci smějou... Ho máme zabít ne?
Nojo, zas já...

10 comments:

Anonymous said...

wow! jako Ron vypadáš docela přesvedčivě! :D

Anonymous said...

no coment:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jan Červenka said...

brashule: Dík:) Dal jsem si záležet:)

Jan Červenka said...

ivulina: aby ti neupadla držka z toho smání:P a co tě vlastně tak rozesmálo?

Anonymous said...

melma: bezkonkurenčne ta psledni fotka =oD

Jan Červenka said...

ivulina: Aha:) Tak aspoň v tom mám jasno:) a proč píšeš jako anonymous??

Anonymous said...

melman: mi se ten nick libí =oD

Jan Červenka said...

ivu: aha... no tak to se ani nedivím... u tebe je šecko možné

Anonymous said...

tak ten Tvuj Ron je fakt povedeny :-P smekam :)

Jan Červenka said...

segra: Dík, snažil jsem se:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.