Sunday, April 15, 2007

Sakryš

Tak jsem dneska zjistil, že mi smazali všechny věci na edisku = všechny věci ke stažení, které mám napsané na blogu prostě nefungují... Tak nevím co včil. Snažil jsem se najít něco lepšího než edisk.cz, ale všecky to jsou stejné mrchy. Vydělávat peníze by vydělávali, ale že by dali možnost chudému studentíkovi něco uploadnout a nemazali by to, to ne... Chjo. Tak vydržte:) Chtěl jsem totiž uploadnout další šupa videa, máte ale smůlu... Bohužel... Nebo že bych byl moderní a hodil to na youtube? Co mi poradíte?:D

4 comments:

Anonymous said...

jo hod to na youtube :P... prece nebudes 100 let za opicema ;)...

Jan Červenka said...

kubik: jé kdopak jsi? Jsem na tebe tady na blogu úplně zapomněl....:-P

Anonymous said...

jasne ze to hod na youtube, edisk a podobne kraviny sou pekne naprd :)

Jan Červenka said...

radim: Však už tam polovina toho je:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.