Saturday, April 28, 2007

Pracujupracujupracuju

Tak a je to tu. Konec prvního roku = peklo. Celý tento týden pracuju non-stop. Žádné volno, žádné procházky, non-stop. V pondělí a úterý jsem se dokonce nezastavil až do jedenácti večer. A to byly jenom mítinky = nová práce. Zbylá část týdne byla zaplněna prací z těch mítinků:D No prostě hrůza. A na čem že to pracuju?

  • Math internal: První internal do matiky, zabývá se kořeny kubické funkce. Konkrétně tím, že když vezmeme průměr jakýchkoliv dvou kořenů funkce a v tomto bodě znázorníme tečnu, pak tato tečna funkci protne v kořenu třetím. No a to se musí ověřovat x způsoby, nakonec to asi bude mít deset stran. Fakt žůžo. Už to mám ale téměř hotové, bezesné noci se vyplatily...
  • Economics internal: Ano, tento rok už druhý internal z ekonomie. Tenhle je ale obzvláště vtipný, protože ho děláme na makroekonomii, kterou jsme začali asi před měsícem, čili o ní nemáme moc velký přehled. Když to porovnáte, první internal byl z mikroekonomie, kterou jsme probírali asi 5 měsíců před tím, než jsme ho psali. Takže je docela sranda. Proto jsem si musel číst učebnici na lodi a tak. Celkem jsem strávil asi 3 hodiny hledáním vhodného článku, je to fakt o ničem. Články se musí zabývat nezaměstnaností nebo inflací, nebo takovými celostátními ekonomickými záležitostmi. A všechny články jsou takové nemastné neslané, jsou tam jenom čísla a nic víc. A na tom se strašně špatně pracuje. Teď jsem už ale jeden vhodný našel, je to o nezaměstnanosti v Turecku, poslal jsem ho učiteli, snad se mu bude líbit a schválí mi ho...
  • Group 4 project: Celý týden jsme dělali ten náš experiment. Ze začátku to vypadalo hrozně, data, která jsme získali vypadala docela náhodně, tak jsme z toho byli docela zkalmaní. Celkem jsem změřili letokruhy na čtyřech stromech v lese a potom na čtyřech vzorcích v laboratoři. Je to docela komplikované a ještě k tomu je to hlavně biologický problém, takže mi to dává docela zabrat. Ale potom, když jsme z toho udělali graf, tak se to všechno vyjasnilo, takže jsem z toho tak docela šťastný. Teď ale musíme na pondělí připravit prezentaci a včera jsme strávili asi dvě hodiny docela ničím, furt se cosyk diskutovalo, přeformulovávali se věty... No prostě šupa. Navíc Alessandro, jeden z naší skupiny, je teď pryč v Římě, takže jsem na tom jenom tři. Chjo...
  • Focus: Ve svojí blbosti jsem se na začátku roku zapsal na Focus. Je to poslední v tomto roce a v téhle chvíli se mi rozhodně nechce dělat. Bude to o České republice po pádu komunismu. Něco jsem udělal včera večer, ale ještě na tom musím pracovat. A nijak zvlášť se mi nechce, mám teď důležitější věci:(
  • Extended Essay: No už se to trochu hýbe, nakoupili jsme už docela dost věcí: vodní pumpu, barel, polystyrén.. Příští víkend už s tím asi něco udělám... teď nění, jak jste si už mohli všimnout, čas.
No a aby toho nebylo málo, tak jdu v neděli ráno na další soutěž v orientačním běhu, prý to bude jakási velká akce, bude se začínat a končit na hlavním náměstí v Terstu.. Aspoň si trochu zaběhám, ne?

2 comments:

Anonymous said...

teda jestli si to ani trochu nepřikrašuješ, tak tě opravdu lituji. Studenti z ekonomky na VŠB říkají, že nejtěžší je právě mikro a makro ekonomika. Držím ti palce.

Jan Červenka said...

alimama: Nepřikrašuju ani trochu.. Jestli je to nejtěžší nevím, nic jiného jsem ještě nebral:)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.