Friday, April 20, 2007

Karibik

Po dlouhé době, kdy jsem vlastně nenapsal žádný obsahový příspěvek vám popíšu, co tady na škole děje. Asi hlavní událostí je to, že jsem začal chodit na taneční lekce Karibských tanců = merengue, salsa, bachata a rueda. Chodím tam ještě s dalšími lidmi, a tančím (zatím) s Annou z Řecka. Je to šílená sranda, měli jsme už čtyři lekce. Taneční mistr je tam Michele, který má kolem 25 a před pár lety přestal tancovat. Jeho nejlepší umístění ve světě bylo 17. místo. Není nejhorší, ne? I když jsem zjistil, že Brigita Chlopčíková skončila třetí ve světě no... A tak. To už je jedno:)
S Michelem je rozhodně obrovská sranda, má furt nějaké srandovní poznámky. Navíc jsou ty lekce v italštině, takže se zlepšuju i v ní. No prostě žůžo. Navíc jsem se tam skamarádil s i pár profesionálními tanečníky v mém věku, ti ale mají třídu M. Tak jsem z toho dycky tak trochu na prášky. V mém věku, a mají M...:-/ Co se dá dělat. na druhou stranu už tančí asi sedm let... A mají tréninky každý den večer a to kolem tří hodin každý den. Docela si máknou. Ale zase jim to jde. No a tu studio je neuvěřitelné. Mají tam hlavní místnost, která je velká asi jako 1,5 studia Mládí a pak dvě menší, obě asi čtrvtina studia Mládí. No a my jsme už vystřídali všechny:) Je nás tam něco kolem sedmi párů, takže se v pohodě vejdeme i do těch malých místností.
No merengue už máme za sebou, je ale docela těžké. Má taký jakýsi speciální pohyb pánve, který do sebe teprve dostávám:D:D A to nechci vidět bachatu... Teď ale každopádně začíná Salsa, na kterou se moc těším a kvůli které jsem tam vlastně šel.
Další důležitou věcí je fakt, že druhákům dneska skončila škola. Teď budou mít dva týdny na studování na IB a pak už jim to začne. Někteří jedou "studovat" domů (osobně netuším, kolik se tam toho naučí), ale většina zůstává ve škole. Já mám ještě tři týdny školy a pak mi zkoušky začnou taky. Až na to, že prváci nemají žádné volno na studování:D To už tak bývá asi no... Na druhou stranu zase nematurujeme no. Jinak dneska se druháci úplně zbláznili kvůli tomu poslednímu dnu školy a vypadalo to tu jak doma na poslední zvonění. Během oběda na všechny stříkali vodu, pak se prváci naštvali a začali na ně taky stříkat vodu a pak už stříkal vodu každý na každého. No šupa. Já to schytal asi 10x, ale ono to už je jedno, jestli to člověk schytá 5x nebo 10x... Byl jsem šíleně mokrý. Nikoho jsem ale neprovokoval, ani jsem jim to moc neoplácel... Vyplýtvalo se totiž strašně moc vody. Hektolitry. A navíc, tento týden ve fore probíhají selekce na UWC z tohoto regionu, takže potenciální studenti celou bitku, která trvala minimálně hodinu, viděli. Moc nadšeně teda nevypadali. Na druhou stranu to ani jeden z nich neschytal...
Další novinkou je to, že zítra odjíždím na víkend do Chorvatska. Už to zní dobře co? Ale já tam jedu na... plachetnici! Na té samé, na které jsme měli Sailing dinner. Bere nás tam učitel sailingu a budeme tam přes noc. V lodi je asi sedm postelí a pak se dá spát na gaučích. Strašně moc se těším. Beru foťák, MP3, knížku a bohužel učebnici do Ekonomie, protože musím hodně přečíst... Na konec dubna totiž musím odevzdat další internal z Ekonomie spolu s prvním internalem z matiky... Takže bohužel musím i trochu pracovat. Ale rozhodně to nebudu přehánět. Plánuju relax:) A tak to má být, ne?

No comments:

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.