Wednesday, October 04, 2006

Úterý

Včera se toho stalo hodně. A jelikož dneska jsem měl jenom dvě hodiny, tak jsem se včera rozhodl, že příspěvek napíšu až dneska.
Škola... V italštině jsem psal test a když jsem odpoledne potkal učitelku, tak řekla, že je to dobré a že je velmi spokojená! Dobrý, ne? Celý den byl ve škole filmový štáb, který dělá o naší škole nějaký krátký dokument (který by se prý měl vysílat i v ČR...) a víte co? NAFILMOVALI MĚ! Ok, ne mě úplně... vlastně můj baťoh... Vlastně ne tak úplně můj baťoh, ale jenom toho plyšového slona, co mi sestra dala a mám ho na baťohu mno... Ale to je jedno, ne? No vlastně nafilmovali i mě... Přišli totiž do hodiny fyziky (mimochodem, učitel má tento týden nějakou dobrou náladu:D) a já jsem celou dobu dělal takové strašně chytré xichty a takové ty pózy, které mají všichni politici před volbama na billboardech. No prostě jsem ze sebe dělal strašně chytrého a kameraman mě furt zabíral:) Prostě vím, jak na to no... Během hodiny mi holka, která sedí vedle mě dala plechovku Coca-Coly LIGHT, že už ji nechce, ať ji dopiju. Tak jsem ji dopil, což o to... Jenže... Viděl mě učitel... A řekl: "How do you dare to drink especially Coke in my class? For next lesson I want one page A4 about how bad Coke is!" (Jak se opovažuješ v mých hodinách pít a obzvláště kolu? Na příští hodinu chci jeden papír A4 o tom, jak je kola špatná!) Hmm... Super no... Ale neva, sedl jsem odpoledne ke kompu a něco jsem o tom našel... Ono lidi, ta cola je fakt nějaká divná... viz: http://www.herstory.ws/healthfitness/health/body_health_tips_pg7.html
Odpoledne jsem si užíval volna, tzn. kecal s lidmi a tak. Po večeři jsme měli EE show meeting. EE show (Ano, má něco společného s Extended Essay) je show, kterou dělají prváci pro druháky v době, kdy už mají hotové všechny věci s EE, což je asi kolem 11. listopadu. Uvidíme, jak nám to pude, ale začínáme s přípravami docela brzo a tak na to máme spoustu času...
Nejzajímavější část dne ale začala v 20:00. Byl jsem totiž ta hodině.... SALSY! Kluk z Bolívie a kluk z Kostariky nás učili salsu! Sice ve stylu tanečních, ale byla to sranda a hodně jsem se pobavil. Dělali jsme jenom pár základních kroků, těším se na příští lekci. Ale i tak... Kolik lidí má jako učitele salsy lidi z lat. Ameriky? Oni to nikdy nestudovali, prostě nás učí to, co se v jejich zemích tančí na latino párty a tak, což je dost dobré! A mám už od nich zkopnutou dobrou hudbu (ano peťo, dost dobrá salsa! Myslím, že jak přijedu, tak bych ti ji mohl dát, když budeš hodný:D) Jo, a lidi z mládí... Když dělám úplně základní krok v salse, tak je v něm Ček (tyjo, jak se to vlastně správně píše? Check, Chek, Checque, Cecch...), že? Potřebuju to věděěět!
Potom jsem zašel za prvačkou ze Slovenska, která jede teď na víkend domů a domluvil jsem se s ní, že mi tam koupí nějaké věci, je to levnější, než si je nechat posílat z domu... Btw, tento týden je tzv. Long weekend. V pátek totiž není škola a studenti můžou odjet kam chtějí. Já pojedu v pátek na další Cultural visit (první byly Benátky), do Padovy. Určitě něco nafotím a pak vám tu dám fotky. No a v sobotu a neděli tu zůstanu a budu mít normální víkend. A další Long weekend, který je na dušičky, a jelikož italové jsou věřící, tak bude mít celkem 4 dny, začíná už ve čtvrtek. A to bych chtěl jet se Stefanem do Florencie, on tam totiž bydlí. A čtyři dny na Florencii je akorát, no ni?

A dneska?

Klííídek! Začínal jsem na devět a měl jsem jenom dvě hodiny! Ve fyzice byla šílená sranda! Jako první jsem mu dal tu věc o Coca-Cole. A řekl:
"Vidíš, tak doufám, že příště, až ji budeš pít, tak si na tohle vzpomeneš!"
"Mě je to tak celkem jedno," řekl jsem.
"How could you say that? I don't like you!" (Jaks to mohl říct? Nemám tě rád!)

Mno... Hodina šla dál a tak trochu jsme rýpali do učitele, proč odejde po tomhle školním roce ze školy. Řekl:

"Víte, je mi 44 a..."
"44????" Řekla třída sborově.
"No ano, už to tak bude," odvětil učitel.
"Ale, vypadáte jako jeden z nás!!", řekl ... Ok, řekl jsem to já:)
Učitel byl velmi potěšen a řekl: "Finally, I think I do like you, Honza!"(Nakonec si myslím, že jsi fajn!)

Takže všechno v dobrém... Ale to nejvtipnější teprve přijde... Říkali jsme si o jednodimenzionálním pohybu (např. volný pád) a jako příklad nám dal:

"Asi před třemi lety jsem byl s kolegou v Antarktidě (učitel je strašný dobrodruh, byl v Antarktidě, leze furt do nějakých jeskyň... a hlavně... MILUJE TUČŇÁKY!). a bylo to ta nejlepší věc, co jsem zažil.. Ti tučňáci jsou tak skvělí! Když vás vidí, tak za vámi hned běží, aby vás pozdravili. Myslí si, že jste taky tučňák.. (oni totiž na vzduchu moc dobře nevidí) Když k vám dojdou na vzdálenost asi pěti metrů, tak jim vaše výška bude připadat trochu divná, ale když se skloníte, tak přijdou a začnou na vás mluvit! No a do mého kolegy se jeden tučňák zamiloval a furt za ním chodil. Celé dva měsíce mu byl pořád v patách. A jednoho dne se můj kolega naštval, vzal toho tučňáka do ruky, zvedl ho, a ... nakopl ho! Ať už ho neotravuje... No a tím se dostávám k fyzice a totiž k jednodimenzionálním pohybu..."

:D:D:D:D:D No není tohle nejlepší příklad ve fyzice, který jste slyšeli? Pak nám zadal příklad: Jak vysoko vyletí tučňák nakopnutý vertikálně rychlostí 210 m/s (! samozřejmě sranda...) a jak dlouho mu bude trvat, než narazí na zem? Můzete si to vypočítat... Odpověď je: Asi 3 kilometry do výšku a přistane za 50 sekund (nepočítáme-li s odporem vzduchu) A celý příklad zakončil: "Vystřelíte-li nad sebe z pistole, máte přibližně 50 sekund na to, abyste zdrhli..." No prostě fyzika byla strašná sranda:D:D:D

Po fyzice byla matika a víte co? Z testu mám 28 bodů ze 30. Dobrý ne? A to mám tu nejtěžší skupinu, která na škole je... uvidíme, jak dlouho se mi bude tohleto dařit mno... Bo tam jsou samí malí géniusové z Japonska, kteří ví šecko...
Dneska odpoledne budu mít první social service, tak vám o něm potom napíšu. Ciao!

P.S. Na školních počítačích je nainstalovaná česká klávesnice, proto je tenhle příspěvek s háčky a čárky! Až ale někdy budu psát od půjčeného počítače, tak to bude bez.... Musím si cvičit i psaní s háčky:D:D

5 comments:

Anonymous said...

caaau:) uz mi dosel dopis:) je moooc pekny dekuju:) a vis jaka byla reakce lidi z mladi kdyz sem jim rekla ze je pozdravujes?? a jaktoze mi honza nic neposlal??no proste urazeni no...krome niki samozrejme:) protoze tak dostala:D a pry ti posilala:) tedka na zacatku tydne:) ale sefka byla potesena jen c je uznat:D ale pak ten trenink..:-!cela nasrana....a furt rypala...vubec se mi to nelibilo a nejradsi sem chtela jit domu....:( no a kdyz uz sme u toho tancovani tak ta salsa- no zalezi na interpretaci ja treba nedelam...ale myslim ze se nedela....poptam se zitra:) jo a jeste se musim pochlubit...dneska sme meli telak a hraly sme streetball a ja dala 3kose:-P dobry ne?:D no a kdyz uz sem u toho tak co ti mam psat do tech komentu???co delam ja kdyz ty pises co delas ty???nebo ja nevim....:( no tak se zatim mivaj a nezlob tolik;-) a priste pij kofolu:D tak papa:-*

Anonymous said...

Tak dnes to bylo fakt dost dobrý

Jan Červenka said...

Klari: Rekni jim, at si trhnou ploutvi, kdyz mi tu nenapisou ani komentar... Kdo napise dopis, tomu odpovim:) A moc se tesim na dopis od Niki! A co se tyce treninku, se stava, ne? CO SOUTEZE???? A s tou salsou se mi poptej, diik:) A tri kose ve streetbalu jsou dost dobre! Ja si vzpominam, ze jednou jsem dal taky tri... No... to jsem byl jeste mlady:D A s tou kofolou jsi me strasne rozesmala:D:D:D Dobry stek! A pis o cemkoliv, tak jak to delam ja, no ni? PAPA a dik

Anonymous said...

P R D E L ! ! ! :D lol

Jan Červenka said...

brashule: lol

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.