Friday, October 27, 2006

Šílený týden

Omlouvám se, že píšu až teď, ale tenhle týden byl šílený... Strašně moc práce do školy. Ti učitelé se snad zbláznili! No... hlavně, že jsem se během toho týdne nezbláznil já...
Středa
Ve středu jsem psal test z italštiny na předložky a zájmena. Docela záhul, věnoval jsem tomu většinu úterý. V angličtině jsme pokračovali v rozebírání te knížky (Separeted Peace) a samozřejmě jsme nedošli k druhé kapitole, kterou jsem tak pracně četl poté, co jsem skončil s učením do italštiny, což bylo v úteřý pozdě večer, vlastne ve středu...ehm... Učitelka mě tedy moc nepotěšila, mohl jsem se na to vyštvat a nic by se nestalo.
Odpoledne jsem měl social service a hádejte co... Středa byla určena jako EE den pro druháky. To znamená, že druháci nešli do školy a celý den pracovali na dokončení své Extended Essay, kterou musí odevzdat do pátku. A co víc, neměli ani social service, takže Jana, která je s námi v social service group nešla. A nešla ani Viviana, takže jsme tam byli jenom my, prváci. Přiznám se, že jsem měl trochu v gaťách, protože přecejenom italsky nikdo z naší skupiny nijak slavně neumí a byli jsme tam poprvé sami, ale... Nakonec to bylo docela v pohodě! Nehráli jsme žádné hry, jenom jsme si povídali, ukazovali pohledy a prohlíželi si atlas světa. Někteří z těch důchodců byli v tomhle ohledu dost aktivní a zajímalo je, ze kterých zemí jsme a ze kterých jsou naši kamarádi. Byli jsme tam hodinu a bylo to tak akorát, protože ke konci jsme už neměli o čem povídat...
V šest hodin mi začalo Ways of Seeing. Říkal jsem už tady o tom nebo ne? Už ani nevím. Je to moje additional aesthetic activity, kterou vede Henry Thomas. Dělal přednášku o gotice a jako vždy to bylo strašně zajímavé. Akorát nemluvil o Praze... hm... divné co?? Ale možná to bylo tím, že jsme měli málo času...
Po večeři, v osm hodin, jsem šel na film activity. Přišel jsem celý natěšený, že bude zas nějaký skvělý film ale... Holka z číny přinesla: "Napůl čísnkou, napůl anglickou komedii" no... vydržel jsem to myslím 20 minut. hmm... už dlouho jsem neviděl tak typicko číňanskobezúčelnostupidonanictotálněnudnou ehm... komedii ehm... Odešel jsem a na odchodu jsem řekl učiteli, který to vede a který byl zjevně taky docela znuděný, že příště přinesu nějaký český film.. :D Abych to trochu pozvednul... Uvažuju o... Samotářích??:D:D hm..
Večer jsem udělal práci do školy a "těšil" se na čtvrtek

Čtvrtek

Začínal jsem na devět, tak jsem si pěkně pospal. Dostal jsem test z italštiny, měl jsem 24 bodů z 28. To není špatně, no ni? Ve fyzice jsme měli laborky a bylo to docela zajímavé.
Byly celkem tři stanoviště, na kterých se budeme postupně střídat v průběhu tří cyklů. Všechny byly zaměřené na pokusy, ze kterých máme ověřit, jestli g=9,81 m*s-2 nebo ne... Jeden byl s nějakou mašinou, která měří vzdálenosti od čidla a nejbližšího objektu, což bylo vozítko na nakloněné rovině, které sjíždělo dolů. Druhé zařízení byl elektromotor o frekvenci 50 Hz, a který dělal do papíru malé dírky v pravidelném intervalu. Ten papírek se má nechat spadnout a pak se má změřit vzdálenost mezi těmi body či co. No a třetí a moje stanoviště bylo kyvadlo. Měli jsme ho rozkývat a změřit dobu jednoho cyklu. Pak jsme měli zkrátit provázek a znovu to změřit stopkami. Na tomhle pokusu je pár docela zajímavých věcí... První je ta, že o něm musíme napsat full lab report, což je na několik stránek, včetně Abstraktní části a všeho možného, docela záhul. Máme k tomu příručku, která má asi 20 stran... Má to ale výhodu, že to na mně vyšlo teď, mám na to totiž dva týdny, zatímco jinak bych na to měl jenom týden. Takže jsem nakonec docela spokojený. Druhá zajímavá věc je to, že když jsem stopoval ty cykly, vždycky mi vyšel stejný čas! Na setiny sekundy! Prostě jsem to zmáčnul a vypnul na setiny sekundy přesně! Asi desetkrát! Byl jsem z toho tak docela v šoku, ale učitel mi řekl, že je to normální. Že kdybych si vzal do ruky stopky a jenom tak bych si řekl, že je chci vypnout až budou na 9,34 sekundy, tak se mi to nepovede. Ale pokud to dělám u něčeho naprosto přesného a předvídatelného, jako je třeba kyvadlo, tak to změřím vždy stejně, protože to můžu předpovědět. Hmm.. nebojte, taky mi chvíli trvalo, než jsem to pochopil:D
Hned po laborkách jsem běžel na oběd a hned po obědě jsem běžel na sailing. Počasí bylo pěkné, bylo pěkně, svítilo slunko (btw, počasí si s náma tak trochu hraje, je dost pěkně, ale semtam se na dva dny udělá hnusně, pak je zase pět dnů pěkně a jeden den je i teplo jako v létě. Prostě nevím, co si o tom mám myslet... počasí holt asi neví co dělat) ale mělo to jednu nevýhodu pro sailing. Nebyl vítr. Přesto jsme ale šli na moře, protože by se mohl objevit jenomže on, mrcha, se neobjevil. Tak nás učitelé, kteří byli na motorových člunech, vzali do vleku a odvlekli nás víc na moře, jestli tam vítr není. Nebyl... Tak jsme se vydali domů. Byla to šílená nuda, teda kromě toho, kdy nás vlekli. Prostě jsem stál téměř na místě a nedalo se s tím nic dělat. Ještě že bylo aspoň pěkně.
Po sailingu jsem se vydal vyjednávat někoho na vánoce. Nenapíšu vám kdo co a jak, protože to není zatím jisté... Něco se ale rýsuje, uvidíme... Čtvrteční večer byl docela příjemný, neměl jsem totiž moc práce do školy, tak jsem mohl jít spát brzo, nebo spíš normálně.. lepší bude použít slovo normálně... Ale šel jsem spát ve čtvrtek a ne v pátek a to se oceňuje, zvlášť vzhledem k trendu, který tento týden byl.

pátek

Dnešek byl docela relax. Začal pátý cyklus. Měl jsem na osm ekonomii, pak italštinu, angličtinu a fyziku a basta. Už dneska nic nemám! Asi zajdu na Ways of Hearing (poslech hudby), ale to bude relax, takže se to nepočítá. Prostě pohodička, což je skvělé, potřeboval jsem víkend jako sůl...

10 comments:

Anonymous said...

Nejlepší je, když na tvůj nový příspěvek natrefím na konci pracovní doby, když jsem už unavený. To je relax zase pro mne.

Anonymous said...

A neměla být náhodou tento týden v tom Domově důchdců nějaká ta párty??

Anonymous said...

jezis tak s fyzikou dej pokoj:D ale vypada to na zabavny clanek..:D no mam prectenou pulku:D sem dobra no ni?:D zitrae jedu na chatu se juknout na toho synka o kterem sem ti rikala v dopise:D no to bude zajimave:D doufam ze tam bude:D no nic tak ja idu to docist tak papa a mivaj se tak hezki:D :-*

Anonymous said...

doufám že si o víkendu konečně odpočineš já už se flákám druhý den máme podzimní prázdniny teď ale začíná ta největší sranda v pondělí písemka z bioly v úterý z chemie ve středu nebo v pátek z fyziky ve čtvrtek velkou z angliny a ještě ve čtvrtek zkoušení z chemky bo nemám žádnou známku budu ale trpět spolu s klárou a denisou jsou na tom stejně už teď mám husí kůži och panebože asi budu zvracet........ne vtip a mimochodem nezapomeň že na vánoce musíš přijed zatím pááááááááááá

Anonymous said...

Nemám co napsat, tak tě aspoň zdravím. Ale abys neřekl, tak pár slov: z natírání schodů se vyklubala rozsáhlejší akce. Přidaly se parkety ve vstupu do obýváku a opravy v kuchyni, stůl v kuchyni, oprava již léta čímsi pocákaných dveří Hančiny skříně a domovních vstupních dveří. Tak doufám, že si všimneš, až se vrátíš.
A chybíš mi tu. Kdo teď bude učit nalejvárnu Visual Basicu? Ale i jinak.

Jan Červenka said...

segra: Ta se odlozila na dobu neurcitou....

Jan Červenka said...

pipena: Jej, ty to ctes po pulkach??:D teda:D no preju stesti s tim chalanem.... ale bacha, aby te rodice neprovdali:D mej se taky hezky:*

Jan Červenka said...

macek: Teda, po precteni tveho komentare jsem se musel dost dlouho smat:D Ten pocit, ze pisete z biologie a z chemie, ktere ja tady nemam!! :D:D no... a ted vazne... drzim palce... ja v pondeli pisu z matiky a musim pres vikend napsat dopis do anglictiny a pripravit se na patek. Porovnavani kafkovy Premeny a jeste jedne knihy ustne... silene... doufam, ze ty knihy nebudu muset precist vsechny znovu. Neboj, na vanoce prijedu:)

Jan Červenka said...

larry: Natirani schodu? Na pudu? A kuchyn a obyvak? Teda... to jsou mi veci. a vstupni dvere, ktere zazili jessie:D no preju hodne stesti!

Jan Červenka said...

larry: Btw, muzes mi domluvit nejake uceni na posledni tyden pred vanoci? Ne vsechny dny, ale alespon semtam neco...

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.