Sunday, August 26, 2007

Druhý první den

A jsem tu – první příspěvek z mého druhého roku studia v Itálii. Do Duina jsem dorazil asi kolem desíti večer, protože jsem musel čekat hodinu v Udine, než mi přijel autobus, který do Duina jede. Přijel jsem a začal obrovský kolotoč zdravení, představování a všeho možného. A hlavně jsem se dozvěděl, že ZASE bydlím ve Foresterii – což je úžasné. Akorát zase přehodili patra – loni byli kluci nahoře a holky dole a letos je to naopak. Mám poslední pokoj na prvním patře, č. 5 a loni jsem měl první nahoře, č. 6. Zajímavé, že? A co víc, konečně mám výhled na moře! Je sice hodně zakrytý stromem, ale ten nám zase poskytuje stín v pokoji, takže co se dá dělat. Ale moře vidět je a je to super! Pokoj je taky daleko větší, máme daleko více místa. A s kým jsem na pokoji? S Shashankem z Indie, Andreou z Itálie (ano, v Itálii je Andrea mužské jméno) a s prvákem z Číny – Matthew, který je zatím tak trochu divný, ale určitě se ještě rozjede:) Mám super postel, která má hned vedle sebe velkou skříň plnou poliček – což jsem na minulém pokoji vůbec neměl:D No prostě úžasné!!

Včera jsem už potkal svého prváka, který přijel kolem poledne s celou rodinkou. Vypadali příjemně a vzal jsem je na procházku kolem Duina a dokonce jsme odpoledne jeli i nakoupit, protože Tomášovi chyběly nějaké věci a já jsem si taky něco koupil. Zase jsem ale celý den potkával lidi, je tady hodně cool prváků – bude určitě sranda! Večer jsem zašel za Anne a Jean-Paulem Ginestier a asi hodinu jsme si povídali a pak jsem šel za všemi do Agipu, což je pumpa v Duinu blízko dálnice, která má otevřeno 24/7. Tam jsem byl asi do dvou do rána a téměř celou tu dobu jsem si povídal italsky, což se rozhodně hodí…

No a dneska už nám začínají mítinky. O půl dvanácté máme oficiální přivítání od ředitele a učitelů a potom organizujeme pro prváky “závod“ v Duinu – tak jako jsme to měli my loni. No a pak máme taky residence meeting, takže je co dělat:)

Určitě se ještě ozvu, ale hlavně se ozvěte vy!

10 comments:

Anonymous said...

ciao chomziku:) jak vidim tak se tam mas super hm?;) a to je hoodne dobre... toho cinana nejak zvladnete jste na nej 3 ne?;) ale tak ty si taky nebyl nejak moc aktivni hned 1 den ne jak si prijel:P... taky ses urco rozkoukaval.. no nic jeslti budes mit nekdy cas tak pisni na icq urcite tam budu :) mej seee a vsechny tam pozdrav:P caf

Anonymous said...

Prosim tě, hlavně naveď toho mýho k Internetu, ať se mi taky může ozvat:o)Děkuju moc, jsem totiž hrozně zvědavá:o)

Anonymous said...

Je to Ind šašank nebo indián šošon?

Jan Červenka said...

ahoj kubiiii!

Jo, mám to tu dooost fajn. A toho číňana budeme muset zmáknout:) Navíc zatím nemluví nijak extra anglicky, což je taky nevýhoda... Uvidíme, co se z něho vyklube. A na icq se určitě ozcu! A ať ti vydrží psaní komentářů:D

Jan Červenka said...

mechulinka: Jj, určitě mu pomůžu, jsem si jistý, že ti toho má hodně co říct! A jak se jinak máš ty?

Jan Červenka said...

larry: Je to Ind Shashank, ne šošon, jak jsi na to přišel?:)

Anonymous said...

No...mě je trošku smutno, trošku mu závidim a trošku se to snažim přebít tim, že furt něco dělám:o) Už aby to bylo, sem fakt taaaaaakhle moc zvědavá. Přímo umírám zvědavostí:oD

Anonymous said...

Ahoooj :)
zdravim z Noveho Mexika! Je to tu skvely, az budu mit trochu vic casu (...), tak napisu vic :) Mej se!

Jan Červenka said...

mechulinka: Už se ozval? Přiznám se, že jsem ještě neměl čas s Tomem pořádně mluvit:( Oba dva někde běháme. Ale snad se to povede zítra večer, chtěli bychom se všichni čecho-slováci sejít. Doufám, že to tam všechno zvládáš!

Jan Červenka said...

Peťa: Ahoj! Jsem rád, že se ti tam líbí! Určitě dej vědět, jsem moc zvědavý!

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.