Monday, July 02, 2007

Home, sweet home

Pravda, je to nějaký ten pátek, co jsem tu psal naposledy, ale to se stává:) Už jsem doma přes měsíc a stihl jsem toho docela dost. Prakticky hned po příjezdu jsem začal učit na Báňské a ve Vítkovicích počítače, tak jako dřív. No a za dva dny tam na nějakou dobu končím. Jestli si ještě něco odučím během prázdnin to nevím, ale nějakou dobu rozhodně ne. Strávil jsem tam docela dost času, ale aspoň jsem si vydělal nějaké peníze. Dopřál jsem svému notebooku rozšíření paměti a sobě bezdrátovou klávesnici a myš - nemůžu si je vynachválit. Snad jenom ten dosah by mohly mít lepší. Ale jestli mi vydrží měsíc bez vyměnění baterek - což by teoreticky mohly - tak budu navýsost spokojený.
Docela mě ale mrzí to, že jsem netancoval tak hodně, jak jsem původně plánoval. Ono se to ani zas tak moc nedá, když je člověk na těch trénincích a sám a ještě je má po dni, který celý učil na Báňské. A nejvíc mě štve, že nepojedu ani na jedno soustředění - na to jsem se těšil snad nejvíce. Holt prostě Mallika nepřijede, nestihne si totiž vyřídit vízum. A sám tam nepojedu, to bych se unudil k smrti. Jestli se ale nějaká čtenářka cítí na tancování se mnou a já se budu cítit na tancování s ní, tak neváhám a jedu.
Zatím ale spíše plánuju jet do Londýna. Snad se to všechno domluví a budu moci bydlet u Julie, která bydlí asi hodinu od centra. Bylo by to moc fajn. Taky bych ale musel sehnat dobrý spoj, asi to vidím na autobus. Mám ale trochu omezené možnosti výjezdu, 11.7. mám opakované jízdy z autoškoly a 20.7. musím pomáhat babičce při vyměňování oken. No a nebo vyjedu jak přijedou rodiče:) To se ale všechno ještě uvidí.
A ještě větší vzrůšo to bude s prací do školy. Musím pomalu začít stavět ten můj slavný solární panel verze 2.0. A taky si začít hledat univerzitu - to bude makačka na bednu. Už jsem ale "pracovat" do školy začal. Sice pravda, trochu z lehka, ale přece si neudělám šok. Začal jsem totiž číst knížky do češtiny, ze kterých budu maturovat. A zatím se mi ty Směšné lásky líbí. Jsou kraťoučké, člověk si je tak akorát přečte než má dost surovin na Travianu a je to.
Rodiče tento týden vyjíždí za soudruhy do Ruska a já tu budu sám. Nestěžuju si, s bankovní kartou v kapse a pizzami v ledničce se určitě najde čas na kamarády a taky ten solar... Ale co se bude dít tento měsíc to fakt netuším. Všechno je v takové teoretické rovině. I ten Londýn. Ještě, že aspoň na tu autoškolu se můžu spolehnout.

5 comments:

Anonymous said...

Ahoj, zdravim ze UWC Short Coursu z Montenegra. No jo...o jedno misto mi Itoska unikla:o( Ale coz. Jen...my mame ve skole pres prazniny taky precist Smesne lasky. Je to skvele. Asi nejlepsi je povidka Autostop. Co myslis?

Jan Červenka said...

Ahoj, jak je v Montenegru? Pozdravuj mi tam Juliuse:) Směšné lásky se mi zatím líbí, Autostop byl fakt dobrý, ale ostatní jsou taky supr:) Ještě jsem je ale nedočetl.

Anonymous said...

Budu:o) Aj Jakuba. Muj pritel k vam nastupuje pristi rok. Asi si uz mailujete:o) Hezky se mi o neho starej:oD

Jan Červenka said...

Tomáš? Tvůj přítel? Pěkná náhodička:) Rozhodně se o něho budu starat pěkně, zatím jsme pořád ve fázi domlouvání si srazu:)

Anonymous said...

:oD Tak ho pak pozdravuj:oD

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.