Tuesday, May 22, 2007

Tak to by bylo

Omlouvám se za dlouhou neaktivitu, ale prostě jsem neměl čas. Odehrálo se toho ale docela dost!

  1. Zkoušky: Dopsal jsem a dostal jsem zpátky opravené zkoušky. Dopadly, podle mě, dost dobře, rozhodně lépe, než jsem očekával. Z italštiny, angličtiny a ekonomie mám 6 ze 7 a z matematiky a fyziky 4 ze 7. Nejvíc mě potěšila italština a ekonomie, protože mi z nich učitelé dávají furt pětky a teď jsem jim končeně ukázal, že mám na víc:) Čtyřka z matematiky mě vůbec nevzrušuje, protože jsem si ji stejně dal na nižší level, takže to nijak nevadí. Akorát je mi líto fyziky, bojím se, že jsem zklamal Richarda. Ale tak co se dá dělat - snažil jsem se. Asi jsem měl špatný den nebo co. Dokonce jsem měl i zkoušku z češtiny, kterou jsem ale totálně obulal, po půl hodině jsem odešel, protože jsem potřeboval pracovat na EE... A stejně ji nikdo neopravoval.
  2. Malcolm Price: Hrozná věc. Ve čtvrtek (minulý) jsem se probudil a našel jsem email, který poslal Malcolm - můj učitel ekonomie. Psal v něm, že ho ředitel příští rok nezaměstná a že mu řekl, že je to kvůli italským zákonům. Šel za právníkem, a ten mu řekl, že je to není pravda, že mu zákon neznemožňuje pracovat. No a chtěl, abychom jako studenti o tomhle problému věděli. Tak jsem za ním zašel a všechno mi to vysvětlil. Docela to smrdělo. Nebudu to tu všechno psát, ale dost to smrdělo. Pak jsem mluvil se Shashankem, který mluvil s ředitelem a nakonec jsem mluvil i s Peterem Howem, který je něco jako zástupce ředitele. Všichni mi řekli něco jiného. Vypadá to tak, že z nějakého zvláštního důvodu ho škola nechce znovu zaměstnat. Nechápu proč, a stejně tak nechápe ani on. Je to skvělý učitel a je to fakt divné. A navíc je to MŮJ učitel a mám ho rád... Chjo... Takže to vypadá tak, že příští rok budu mít někoho nového. Studenti za Malcolma hodně bojovali, dokonce byla i petice. Ale moc to zatím nepomohlo...
  3. Salsa: Pořád chodím na hodiny salsy a toto úterý jsme měli poslední hodinu. je to škoda, protože jsme s těmi učiteli kamarádi a jsou strašně fajn. Bude se mi po těch hodinách moc stýskat. Příští rok je rozhodně budu mít zase - bez jakýchkoliv otázek. Salsa dala konci roku takovou štávu - nová věc, která mě strašně bavila. A taky znám plno figur:)
  4. EE: Od soboty jsem pracoval na tom mém solárním panelu a ze začátku to vypadalo docela fajn, voda se mi ohřívala, všecko fungovalo, ale... Brzo mi začaly blbnout spojení, voda začala vytékat... To se ještě hravě zpravilo, nakonec jsem se ale s Richardem dohodl, že to není dost efektivní. Hlavní plech je rozehřátý minimálně na 60°C a voda kolem 40°C, což je špatné. A s tím se nedá nic udělat - budu muset udělat lepší. A to mě čeká o prázdninách. Takže si domů vezu pumpu na vodu, datastudio, teploměr, voltmetr, plech... Budu na tom muset pracovat. Nový panel ale bude rozhodně lepší. Možná taky trochu zneužiju nějaké profesory na Báňské a snad mi pomůžou:)

2 comments:

Anonymous said...

Šťastnou cestu!

Unknown said...

tož ale i s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo ;)

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.