Wednesday, December 12, 2007

Rychlé info

Dámy a pánové, je mou ctí Vám oznámit, že Jan Červenka úspěšně dopsal svou esej o Solárních panelech o délce 25 stran. Mrcha odolávala do konce, samotné vytisknutí trvalo přes čtyři hodiny, ale nakonec podlehla.

Beru ji domů, tak se na ní budete moci podívat;) Byl to fakt porod...

Další info: Přijedu domů v sobotu v 10:30 dopoledne na ÚAN, jako vždy klasickým žlutým autobusem Student Agency;) Takže, bohužel, nestihnu stužkovák, teda jenom, jak už jsem říkal několikrát, ho nepotáhnete až do příjezdu, v tom případě bych se tam moožná mrknul:) Takže taková malá výzva;)

Další info: Dneska ráno jdeme na audienci k Dalajlánovi (!) (ten z Tibetu...) Je to velké překvapení, dozvěděli jsme se to minulý týden. Z nějakého důvodu je v teď v Udine, což je město asi půl hodinky od Duina. Takže po papežovi další audince s takovou personou:)

Poslední info: Vidím, že se návštěvy nebezpečně blíží Mount Everestu;) Takže: Ten, kdo mi pošle na email obrázek obrazovky s počítadlem na čísle 8848 (tohleto číslo mě naučila paní profesorka Holá a mě se dobře pamatuje, takže ho nehodlám měnit kvůli nějakým šíleným vědcům...) tak dostane cenu. Když to bude někdo z rodiny, tak jednou umyju chodby navíc :D:D a když to bude někdo odjinud, tak dostane dáreček;) Takže, žhavte myši, ať to kliká!!

P.S. S Římem budu pokračovat co nejdřív...

4 comments:

Anonymous said...

ce spui tu? nu inteleg...

Anonymous said...

ce spui tu? nu inteleg...

Anonymous said...

ahojky, Mont Everest mi unikl, ale zato jsem chytla 8888! Fotit stránku nebudu, určitě mi věříš. Pa

Anonymous said...

Gratuluji k dopsání a přeju, aby to byla jen ta nejlepší známka :).

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.