Wednesday, September 05, 2007

Honza řidičem

O naší show pro prváky zatím psát nebudu, protože nemám žádné fotky ani video, takže musíte počkat:) Akorát vám prozradím, že jak moje dva skeče, tak celá show se podařily!
A co se jinak děje? No v pondělí začala škola. První hodinu jsem měl ekonomii s tou novou učitelkou a bylo to docela v pohodě. Akorát jsem zjistil, že jsem toho docela hodně zapomněl a budu se na to muset pořádně podívat:) Ale tak to je asi klasika. Zatím jsme jenom opakovali a tak, takže zatím o nové učitelce nemůžu moc povídat, uvidíme, jak to bude, až nás bude učit něco nového.
Jinak jsem začal s hodinami řízení dodávky. Jsme celkem tři – Já, Rodrigo a Saya. Naším instruktorem je Vittorio, což je nový člen našich “školníků“. Všichni ostatní se mu smáli a dávali mu pomalu i poslední pomazání, když s námi jel:D Šmejdi. Každopádně je strašně příjemný, mladý a má černý pásek v karate normálně:) Takže jak nám něco nejde, tak má takové tiky… Ne, dělám si srandu….
Poprvé jsme jeli v pondělí a Vittorio nás odvezl do Monfalcone, kde jsme jezdili v průmyslové části, kde jsou jenom staré dodávky a kamiony, takže docela bezpečno. Musím říct, že se to docela hodilo, protože je to přece jenom docela změna. Dodávka není zas o tolik delší, než třeba kombík, ale rozhodně je o hodně širší, takže proplétání uličkami města je docela zážitek. První den jsme jezdili jenom tam, což bylo docela v pohodě – rozhodně se to hodilo.
Mě se jelo v pohodě, parkrát mi to zdechlo, ale to je v pohodě. Hodně jsme parkovali, což se hodí strašně moc. Potom jela Saya, která měla trochu problémy, protože řidičák dělala v 16. letech a to bylo naposled, co řídila auto s manuálem. Od té doby řídila vždycky jenom automatiku, tak si na to musela zvykat. Nakonec se ale docela rozjela, tak jí to snad půjde dobře.
Podruhé jsme jeli v úterý a to jsem už řídil i ve městě. To už byla sranda, jezdil jsem všelijakými uličkami a parkoval na šílených místech. Vittorio si taky myslel, že mě nachytá na rozjíždění do kopce, ale to podcenil české autoškoly, zvládl jsem to bez problému:) Takže díky Jani!
Ve čtvrtek máme další jízdu, pevně doufám, že už bude poslední, chtěl bych to mít za sebou. Uvidíme…
Jinak do školy samozřejmě chodím:) Měl jsem i hodinu matematiky s novou třídou na lehčí úrovni a šlo to docela poznat. Navíc jsme dělali aritmetické posloupnosti, které mě poté, co mi je vysvětlila paní profesorka Vlčková (taky zdravím!!) taky nezvednou ze židle. Takže z tohoto hlediska je škola celkem v pohodě.
Co se týče té mojí Extended Essay o solárních panelech… Zítra udělám hokus pokus a uvidím, jak to půjde, ale jinak jsem formálně dostal prodloužení termínů, protože tu teď nemám učitele fyziky – přijíždí až v pátek. Rozhodně toho ale nehodlám zneužít a budu se snažit napsat co nejvíce o tom, o čem jde. Už mám více než polovinu eseje za sebou, tak snad ta další polovina přijde brzo…

8 comments:

Anonymous said...

cao, Janě budu tvou pochvalu tlumočit. Nevím, možná ví i o tvém blogu. A co italští řidiči? Troubí hodně? A nebudeš mít třeba třetí hodinu už v Římě?

Anonymous said...

Ahoj. Jinak nic. Jen se opět hlásím mezi pravidelné čtenáře.

Unknown said...

tak dodávka fajn? :)
jinak u nás bys teďka panel testoval hodně špatně :) už třetím dnem "chčije a chčije" a schyluje se na povodně... :(

brashule

Jan Červenka said...

alimama: Dík za tlumočení, o blogu asi neví, neříkal jsem jí o něm. Italští řidiči jsou docela v pohodě, zatím:) Tady na severu prý jsou ještě normální, ale v takové Neapoli to může být zažitek

Jan Červenka said...

larry: Ahoj, to je fajn:)

Jan Červenka said...

tomas: Dodávka fajn:) No slyšel jsem o tom dešti no... Je všechno v pohodě? Už prý všechno kulminovalo...

Anonymous said...

aaahoj honziku!!!:) jak se mas??? ja celkem dobre:) normalne jsem zjistila ze mi vadi ze fsude pises VPOHODĚ!!!! behem dvou radku si jich tam mel asi 4x! no kazdopadne si to tam musis uzivat...no nic ja uz radsi nic nepisu bo zas neco zaplantam:)

Jan Červenka said...

klarka: Ahooj! Promiň, že odepisuju tak pozdě... Hej a ještě si stěžuj... To píšu strašně rychle a není čas to nějak řešit... A navíc, asi to znamená, že je všechno v pohodě, nemyslíš?

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.