Wednesday, August 30, 2006

--- POSLEDNÍ PŘÍSPĚVEK Z ČR NA TŘI A PŮL MĚSÍCE ---

4 comments:

Anonymous said...

:'( :'( to neeeeeeeeee :(

Jan Červenka said...

kubyku klíídek... jsem řekl že z ČR... příspěvky z Itálie budou mít větší šťávu:)

Anonymous said...

xD xD xD xD xD

Anonymous said...

čus honzo jak se máš píšu ti proto že sis na mě ve svém závěrečném proslovu vůbec nevzpomněl ty zmrde. jak se tam máš co děláš jak jde škola hej ty sis vzal moje soukrome informace ale vubec si mi nenapsal ani majla ty jeden nezbedniku udelej si na me prosim nekdy brzicko cas a ozvi se mi taky, jo ve skole sam hnus a chodi k nam martin twrdy bo propad a jeste prijde nejaka 21-leta holka bo pry si chce dodelat skolu doufam ze to nebude neco jako sloufice na spoluzaky uz se prihlasilo dost lidi ze tridy ale ty jako zrizovatel tam vubec nejsi tez bys tam mel nekdy prijit tak jo zatim se mej fajnove a cus Ja Hanka Palkova :oP PS: zrovna se kona cyklistak

 

My blog has moved

You will be automatically redirected to the new address.

If that does not occur, please visit http://www.honzacervenka.com'.